صافی: یکی از باثبات ترین تیم های لیگ هستیم/ دانشگاه آزاد ترکیبی از نیروهای جوان و باتجربه است

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در سوپر لیگ کاراته گفت: خوشبختانه با موافقت دانشگاه آزاد، تیم ما امسال هم در سوپر لیگ حضور یافت تا یکی از با ثبات ترین تیم های حاضر در لیگ باشد که جای خوشحالی دارد.

به گزارش کاراته نیوز احمد صافی به سایت فدراسیون کاراته گفت: به خاطر چیدمان خوب و تقویت تیم کاتا به احتمال قوی جز ۴ تیمی هستیم که به نیمه نهایی صعود می کنیم و در صورت رسیدن به فینال قطعا برای آن دیدار هم برنامه ریزی خواهیم کرد.

 

وی افزود: تیم ما ترکیبی از نیروهای جوان و با تجربه است و ملی پوشانی داریم که رنکینگ المپیکی دارند. ما نفرات ملی پوش را آزاد گذاشته ایم تا در رقابتهای کسب سهمیه المپیک حضور داشته باشند و با برنامه ریزی ای که انجام داده ایم هر جایی لازم باشد از وجود آنها بهره خواهیم گرفت. اداره کل دانشگاه آزاد هم مانند همیشه حامی تیم ملی است.

 

وی رقیب اصلی تیم دانشگاه آزاد را خود این تیم عنوان کرد و گفت: باید از پتانسیل تیم مان در راه قهرمانی استفاده کنیم. تیم پاس که سال گذشته طعم قهرمانی را چشیده این بارهم برای تکرار این قهرمانی می آید. تیم رعد پدافند هم تیم خوبی است.

 

صافی افزود: در سایر تیم ها نیز نیروهای جوانی هستند که خودنمایی می کنند بنابراین نمی شود پیش بینی کرد و باید تمرکزمان را برای بهترین عملکرد بگذاریم و احتیاط کنیم که کمتر امتیاز از دست بدهیم و درگیر اتفاقات خاص و جوانان شگفتی ساز نشویم.

 

سرمربی تیم دانشگاه آزاد گفت:سعی می کنیم بازی های خوبی انجام دهیم و بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم که همان بهترین عملکرد رسیدن به عنوان قهرمانی است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا