پورزمانی: رقابت با اصفهان شاید قهرمان لیگ را مشخص کند

سرمربی تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال رقیب اصلی ما تیم اصفهان است و در واقع بازی این هفته تعیین کننده تیم قهرمان خواهد بود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از ایلنا، فاطمه پورزمانی به سایت فدراسیون کاراته گفت: خداراشکر شرایط خوبی داریم، تا به این جای لیگ خوب پیش رفتیم و امیدوارم در ادامه هم اتفاقات خوبی برای تیم ما رقم بخورد و بتوانیم عنوان قهرمانی را بدست آوریم.

وی ادامه داد: این هفته ۳ بازی داریم که مبارزه با تیم‌های آرامش کرمانشاه و هیات کاراته اصفهان از دور رفت و بازی با تیم آوای رزم از هفته اول دور برگشت خواهد بود.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص شناخت تیم‌ها و مبارزات این هفته گفت: بازیکنان مختلف استانها در همه تیم‌ها حضور دارند و تقریبا روی اکثر کاراته کا شناخت لازم را دارم.

پورزمانی در پاسخ به این سوال که سرمربیگری در یک تیم را برای اولین بار آن هم در سوپر لیگ کاراته تجربه می‌کند، گفت: بله. همیشه در کادر اجرایی بودم اما امسال به عنوان سرمربی تیم دانشگاه آزاد فعالیت می‌کنم. به نظرم هر کدام مسائل و مشکلات خاص خودش را دارد و به هر حال مسئولیت تعهد ایجاد می‌کند و هر کدام برای خودش با ارزش است. سعی کرده‌ام در هر مسئولیتی هستم بهترین عملکرد را داشته باشم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا