کمک ۵۰۰ میلیون ریالی استاندار به تیم هیات کاراته کردستان

استاندار کردستان وعده داد به تیم کاراته بانوان هیات استان که در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارند، ۵۰۰ میلیون ریال کمک مالی کند.

به گزارش کاراته نیوز، استاندار کردستان در دیدار با اعضای تیم لیگ برتری هیات کاراته استان نیز با بیان اینکه نسبت به توسعه ورزش بی‌تفاوت نیستیم، افزود: با وجود شرایط سخت اقتصادی ۵۰۰ میلیون ریال به این تیم کمک مالی می‌کنیم تا بتواتد جایگاه خود در لیگ برتر را حفظ کند.

مرادنیا همچنین وعده داد به زودی هدیه‌ای به تمام بازیکنان و کادر فنی تیم هیات کاراته کردستان پرداخت کند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: کاراته استان در بخش بانوان چند سال است در لیگ برتر حضور دارد و سال گذشته برای اولین بار رده سوم لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

جولایی به موفقیت کاراته بانوان استان نسبت به مردان اشاره و اضافه کرد: این تیم اکنون در رده اول دور رفت گروه خود قرار دارد و امیدواریم رتبه اول لیگ برتر امسال را کسب کند.

رییس هیات کاراته کردستان نیز خواستار حمایت مالی از کاراته بانوان شد و اظهار داشت: قرار است کمپ تمرینی به شکل دوستانه با تیم ویتنام برگزار کنیم که برای این منظور نیازمند حمایت مالی هستیم.

سهیلا جراغی یادآور شد: نیاز است کاراته مردان هم تقویت شود اما مربی‌های توانمند در استان نداریم و ناچار باید از مربی‌های خارج از استان استفاده کنیم که آن هم برای هیات بار مالی دارد.

نگار حسینی مربی تیم هیات کاراته کردستان هم مربی با بیان اینکه تیم بومی و یکدستی داریم، خواستار حمایت مالی شد و از برنامه‌ریزی برای تقویت کاراته رده سنی بزرگسالان استان خبر داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا