تیم فارس برای نخستین بار در لیگ برتر کاراته کشور شرکت کرد

سرمربی تیم کاراته فارس گفت: برای نخستین بار تیم این استان در لیگ برتر کاراته کشور شرکت کرده است.

به گزارش کاراته نیوز رحمان جوانمردی، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: این تیم با نام گروه ویزا کامفروت شیراز در این پیکارها شرکت کرده است و در گروه یک، با تیم‌های پاس تهران، رعد پدافند ارتش، وین تک تهران، البرز، پاس قوامین تهران و انقلاب قم هم گروه است که تیم‌های با سابقه و قدرتمندی در این گروه هستند.

وی اضافه کرد: در نخستین هفته از این پیکارها، یک بُرد و یک باخت کسب کرده و در جای دوم جدول قرار گرفتیم و این امیدواری وجود دارد که در هفته دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

 سرمربی تیم ویزا کامفورت ادامه داد: بعد از سال‌ها رکود در کاراته بزرگسالان استان فارس امسال با حمایت هیات در این رقابت‌ها شرکت کردیم.

جوانمردی افزود: در هفته دوم این رقابت ها که قرار است بیست و دوم آذرماه ۹۸ به میزبانی تهران برگزار شود با تیم‌های رعد پدافند ارتش، انقلاب قم و وین تک  تهران بازی داریم.

وی گفت: با یک تیم کاملا جوان در این رقابت‌ها که ۱۲ تیم حضور دارند شرکت کرده‌ایم و این امر موجب احیای دو باره کاراته فارس شده است.

سرمربی تیم کاراته فارس اظهار داشت: مهدی رضایی، مهدی شجاعی، پویا حبیبی در رشته کاتا و مسعود رحیمی، محمد رضا گویمی، مجتبی حدادیان، مسعود تخت‌دار، محسن تخت‌دار، کوروش زیگلری، آرمان دهقان، آرش علی‌نژاد، سعید هاشم‌زاده، امیر پژند، عارف فرهادی، میلاد احمدزاده، مصطفی کشکولی ، محسن برخورداری، محمد حیدری و محمدرضا دشتی هم در رشته کومیته اعضای تیم فارس را تشکیل می‌دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا