کتیرایی: قول قهرمانی ندادم، اما بدنبال سکو هستیم/ تیم پاس کمک حال کاراته ایران است

سرمربی تیم پاس ناجا در مسابقات سوپر لیگ کاراته گفت: برای کسب سکوی قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ قولی نداد‌ه‌ام، اما نیم‌ نگاهی به یکی از سه سکو داریم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دوم سوپرلیگ کاراته مردان روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه با برگزاری ۸ دیدار در گروه یک و ۹ دیدار در گروه ۲ در در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد که تیم پاس ناجا در هفته دوم باید با تیم‌های وین تک و هیات کاراته البرز مبارزه کند.پس از اینکه ابوالقاسم پایدار سرمربی تیم پاس ناجا از سوی مسئولان فدراسیون کاراته به عنوان رئیس سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته منصوب شد، مسئولان باشگاه پاس ناجا تصمیم گرفتند علی کتیرایی مربی سابق تیم ملی کاراته را به عنوان سرمربی این تیم در مسابقات سوپر لیگ کاراته انتخاب کنند.

علی کتیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به این سوال که گویا با مسئولان باشگاه پاس ناجا برای هدایت این تیم در مسابقات سوپر لیگ کاراته به توافق رسیده‌اید و از پنج شنبه هفته جاری با این تیم در مسابقات سوپرلیگ مردان حضور خواهید داشت، خاطرنشان کرد: بله، پیش از این ابوالقاسم پایدار هدایت این تیم را در مسابقات سوپرلیگ کاراته برعهده داشت اما با توجه به اینکه حالا مسئولیت سازمان لیگ فدراسیون کاراته را برعهده گرفته به خاطر مشغله کاری دیگر نمی‌تواند هدایت این تیم را برعهده داشته باشد. به همین دلیل مسئولان باشگاه پاس ناجا پیشنهاد هدایت این تیم را از هفته دوم به من دادند و با توافقاتی که صورت گرفت، از هفته دوم هدایت این تیم را برعهده خواهم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که اهداف و برنامه‌های مسئولان باشگاه پاس ناجا برای پایان فصل در مسابقات سوپرلیگ مردان چیست، گفت: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که در طول این سال‌ها همیشه دید‌گاه مسئولان تیم‌های فتح، فجر و پاس ناجا و دیگر تیم‌های نظامی حمایت از کاراته بوده است. در واقع اهداف آنها به این شکل بود که با حضور در مسابقات لیگ کاراته قهرمانان و ملی پوشان سرباز را حمایت کنند. به هر حال کاراته‌کاهای ملی پوش و قهرمان برای اینکه از کوران مسابقات دور نباشند، مسئولان تیم پاس ناجا آنها را جذب می‌کنند و در مسابقات سوپر لیگ به آنها فرصت مبارزه کردن را می‌دهند. سال قبل در ترکیب تیم پاس مهدی خدابخشی، علی اصغر آسیابری، صالح اباذری و … حضور داشتند که این اتفاق باعث شد تا آنها از کوران مسابقات دور نباشند و به جای حضور در پادگان در مسابقات سوپر لیگ فعالیت کند.

سرمربی جدید تیم پاس ناجا در پاسخ به این سوال که آیا به مسئولان باشگاه قول قهرمانی در پایان فصل را داده‌اید یا خیر، گفت: برای کسب سکوی قهرمانی قولی نداد‌ه‌ام اما نیم‌نگاهی هم به یکی از سه سکو داریم. ما بازیکنان جوان و خوبی را در ترکیب تیم داریم. با توجه به پتانسیل خوبی که این تیم دارد ما بدنبال کسب یکی از سه سکو در پایان فصل هستیم.

مربی سابق تیم ملی افزود: ما هیچ ملی پوشی را در اختیار نداریم. مجید نیکوهمت، مرتضی شفاهی و یونس نوروزی از کاراته‌کاهای سرباز قهرمان ما هستند که در طول فصل به تیم کمک خواهند کرد. ضمن اینکه مهدی جعفری و محمود پایدار نیز به عنوان مربی کنار این تیم فعالیت می‌کند. محسن رشیدی نیز سرمربی تیم کاتا است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا