بازگشت باقری و موسوی به تیم ملی!؟

پایان لیگ جهانی اسپانیا با تنها یک مدال برنز برای تیم ملی بانوان به واسطه تصمیم های غیرعقلانی آقای طباطبایی و مشاورانش می باشد.

با تغییر کادر فنی تیم ملی بانوان، دو مدال طلا لیگ جهانی روسیه که با تنها یک هفته پس از برکناری ستاره موسوی اتفاق افتاد ( با توضیح فوق باید گفت نتایج روسیه ارتباطی به سمانه خوشقدم ندارد) تبدیل به تیمی شد که تنها به یک مدال برنز در اسپانیا به همراه امینی و خوشقدم شد.

به گزارش کاراته نیوز، اما این نتیجه تنها باب میل اشرف امینی است چرا که با این نتیجه شرایط لازم برای ورود گزینه مدنظرش به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان به وجود آمده است. گزینه ای که قرار بود قبل از خوشقدم وارد شود اما به دلیل مخالفت های شدید بازیکنان که به محوریت دو بازیکن خاص صورت گرفت، خوشقدم به عنوان سرمربی موقت تیم ملی بزرگسالان بانوان انتخاب شد.

 

با توجه به جنگ قدرتی که در تیم ملی بانوان با مدیریت امینی و خوشقدم شکل گرفته تنها دو راه درست برابر طباطبایی وجود دارد. راه حل اول عذرخواهی از جامعه کاراته و قبول اشتباه خود و بازگرداندن باقری و موسوی در پست های سابق خود می باشد. کادری که با تلاش زیاد منجر به کسب نتایج درخشان در تیم بانوان شده بود.

 

راه حل دوم که به نظر منطقی می آید، تمرین کاراته کاها نزد مربیان باشگاهیشان می باشد. چراکه این راه حل برای امیر مهدیزاده جواب خوبی داد و با توجه به دوری از اردوهای تیم ملی کاراته و تمرین در کنار غلامرضا دباغیان پس از مدت ها ناکامی، به فینال رسید و صاحب مدال طلا شد.

 

البته با توجه به اینکه شما بسیار به درآمدزایی فدراسیون حساس می باشید، راه حل دوم می تواند هزینه های اردوی بانوان را از دوش فدراسیون بردارد و به سود فدراسیون کاراته شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا