استاژ فنی حسنی پور برای کاراته‌کاهای مجارستان

سعید حسنی پور مربی تیم ملی کاراته ایران با حضور در کشور مجارستان برای کاراته‌کاهای باشگاه ساراوش استاژ فنی برگزار می‌کند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ هفتمین مرحله لیگ برتر کاراته وان اسپانیا در حالی از جمعه هفته جاری با حضور ۷۳۷ کاراته کا از ۸۹ کشور به میزبانی کشور اسپانیا و در شهر مادرید برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها جزو رقابت‌های کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.

اعضای تیم ملی کشورمان با ترکیب ۱۰ کاراته کا در دو بخش مردان و بانوان ظهر روز گذشته (سه شنبه) تهران را به قصد اسپانیا ترک کردند، طبق برنامه ریزی‌‌های انجام انجام شده از سوی مسئولان فدراسیون کاراته کشورمان، سعید حسنی پور مربی تیم ملی کاراته کشورمان در این مرحله از رقابت‌ها تیم ملی را همراهی نکرد و سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی به همراه خواجوی مربی بدنساز راهی مادرید شدند. البته حسن روحانی نیز در این سفر کنار تیم ملی حضور ندارد.

اما سعید حسنی پور مربی تیم ملی کشورمان با توجه به درخواست باشگاه سارواش مجارستان طی دو روز گذشته راهی این کشور شده و به مدت یک هفته برای کاراته کاهای این کشور استاژفنی برگزار می‌کند. حسنی پور پس از پایان این استاژ فنی راهی اسپانیا می‌شود تا آخرین مرحله مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۹ را از نزدیک تماشا کند.

لازم به یادآوری است، تیم ملی کاراته مردان علی اصغر آسیابری، بهمن عسگری، امیر مهدی‌زاده، سجاد گنج زاده، ذبیح الله پورشیب، صالح اباذری، طراوت خاکسار، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی کاراته کاهای ملی پوش کشورمان هستند که با هدایت سید شهرام هروی و سمانه خوش قدم در این مسابقات به روی تاتامی می روند.

البته امیرمهدی زاده با توجه به اینکه دیگر شانسی برای کسب سهمیه المپیک توکیو از طریق رنکینگ المپیک ندارد، با هزینه شخصی و حمایت مالی هیات کاراته استان قم راهی این مرحله از رقابت‌ها شده تا برای حضور در مسابقات گزینشی پاریس که سال آینده برگزار می‌شود شانس خود را مجددا برای رسیدن به توکیو امتحان کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا