مثلث هروی، روحانی و سلطانی درآخرین لیگ جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا

تیم ملی کاراته ازبکستان با هدایت شهاب سلطانی سرمربی ایرانی خود در محل برگزاری هفتمین مرحله لیگ برتر کاراته وان اسپانیا حضور پیدا کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب سلطانی مربی سابق تیم ملی کاراته کشورمان اواخر مهرماه سال جاری با پیشنهاد مسئولان فدراسیون کاراته ازبکستان برای هدایت تیم ملی کاراته این کشور، راهی ازبکستان شد و پس از توافق نهایی با آنها هدایت تیم ملی کاراته بزرگسالان ازبکستان را به مدت یک سال برعهده گرفت.

طبق قرارداد سلطانی با فدراسیون کاراته ازبکستان، وی هدایت این تیم را تا بعد از المپیک ۲۰۲۰ توکیو برعهده خواهد داشت.

تیم ملی کاراته این کشور روز گذشته (سه شنبه) راهی اسپانیا شد تا در هفتمین مرحله لیگ برتر کاراته وان اسپانیا که جزو رقابت‌های کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ محسوب می‌شود با هدایت شهاب سلطانی سرمربی ایرانی در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

پیش از این سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته به همراه حسین روحانی و شهاب سلطانی و دیگر مربیان با کاراته کشورمان به موفقیت‌های بزرگی در مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا و لیگ های جهانی دست یافتند و به همین دلیل کشورهای مختلف تلاش کردند تا در مسیر رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو از توانایی‌های مربیان ایران بهره مند شوند.

در نهایت فدراسیون کاراته ازبکستان، شهاب سلطانی را به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته این کشور انتخاب کرد و حسین روحانی نیز پس از موافقت با پیشنهاد فدراسیون کاراته روسیه راهی این کشور شد و تا المپیک در کنار این تیم‌ها فعالیت خواهند کرد.

حالا در آخرین مرحله لیگ‌ جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا این سه مربی هر کدام با یک تیم در این رویداد مهم حضور خواهند داشت و با تشکیل مثلث مربیان بزرگ ایرانی قدرت کاراته ایران را به نمایش خواهند گذاشت.

ضمن اینکه کاراته ایران در کشورهای دیگر همچون، مالزی، هلند، هنگ کنگ، کانادا، چین و… از مربیان ایرانی استفاده می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا