هروی: امیدوارم جواب حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان را بدهیم

سرمربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان حامی ملی‌پوشان و تیم ملی این رشته است، گفت: تلاش می‌کنیم تا با کسب بهترین نتایج، با شایستگی جواب این حمایت‌ها را بدهیم.

به گزارش کاراته نیوز شهرام هروی با اعلام برگزاری چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در مجموعه ورزشی انقلاب، اردوها بسیار موثر و سطح آمادگی کاراته‌کاها را مطلوب توصیف کرد.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی، سطح اردوها به لحاظ کمی و کیفی در شرایط بسیار خوبی برگزار شد و گفت:‌ با حمایت‌های فدراسیون و توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان با حداقل مشکلات اردوهای آماده سازی پیگیری و تا زمان اعزام به مسابقات لیگ‌جهانی که سه شنبه هفته جاری خواهد بود، ادامه خواهد یافت.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد : خوشبختانه با وجود مشکلات اقتصادی، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تمام قد تیم ملی کاراته را مورد حمایت قرار داد و ما امیدواریم بتوانیم به شایستگی پاسخ این حمایت‌های صورت گرفته را بدهیم.

وی تاکید کرد: مسابقات لیگ اسپانیا آخرین رویدادی است که در سال ۲۰۱۹ کاراته‌کاهای کشورمان در آن حضور خواهند یافت و در سال ۲۰۲۰ نیز بازیکنان ما باید با ورزشکاران پنج کشور برای کسب امتیاز ورودی به المپیک‌ توکیو رقابت کنند. درلیگ اسپانیا ۵ کاراته کای مرد حضور خواهد یافت و در کنار تیم ملی نیز به منظور پشتوانه سازی، نفراتی نیز با حمایت هیاتهای ورزشی در کنار ملی پوشان مان حضور خواهند یافت.

وی درمورد پشتوانه سازی خاطرنشان کرد: بعد از المپیک ۲۰۲۰ باید کاراته‌کاهای آماده‌ای داشته باشیم تا در بازی‌های آسیایی و رویدادهای دیگر برای کشور افتخارآفرینی کنند.

 

منبع: وزارت ورزش و جوانان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا