گنج‌زاده: خوشحالم دوباره بهترین سنگین وزن جهان شدم/ دنبال خوشرنگ‌ترین مدال سال ۲۰۱۹ هستم

دارنده طلای بازی‌های آسیایی و بهترین سنگین‌ وزن کاراته جهان گفت: خوشحالم که دوباره پیش از پایان مسابقات لیگ‌ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین کاراته کای سنگین وزن دنیا انتخاب شدم.

به گزارش  کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز(شنبه) سایت فدراسیون جهانی در گزارشی درباره برگزاری مراسم برترین های سال ۲۰۱۹ گزارشی را منتشر کرد که سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم با تداوم نتایج خوب خود در رقابت‌های مختلف با رسیدن به نفر یک رنکینگ جهانی، آنقدر با رقبای خود فاصله دارد که از هم اکنون بهترین کاراته کای سنگین وزن جهان را باید به نام او نوشت. وی سال ۲۰۱۷ نیز عنوان بهترین سنگین وزن جهان را کسب کرده بود.

سجاد گنج‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که فدراسیون جهانی در گزارشی نام شما را به عنوان بهترین کاراته‌کای سنگین وزن جهان معرفی کرده، نظر شما در مورد انتخاب از سوی فدراسیون جهانی چیست، گفت: این اتفاق دوباره برای من تکرار شده است، چون سال ۲۰۱۷ نیز به عنوان بهترین سنگین وزن کاراته جهان انتخاب شده بودم. خیلی خوشحالم که دوباره پیش از پایان مسابقات لیگ‌ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۹ به عنوان برترین کاراتهکای سنگین وزن دنیا انتخاب شده‌ا‌م.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی در پاسخ به این سؤال که با توجه به جایگاهی که در رنکینگ المپیکی دارید و حالا از سوی فدراسیون جهانی به عنوان برترین کاراتهکای سنگین وزن جهان انتخاب شده‌‌اید، آیا این موفقیت‌ها تأثیر منفی روی حریفان شما در طول مسابقات دارد یا خیر،‌گفت: فکر می‌کنم تمام کاراته‌کاهای دنیا که در سنگین وزن مبارزه می‌کنند به خوبی از هم شناخت کامل داریم، این عناوین در تاتامی مقابل حریفان سرشناس خیلی تاثیر ندارد، اما روی کاراتهکاهای کم تجربه و جوان قطعاً این موفقیت‌ها تأثیرگذار است.

گنج‌زاده در پاسخ به این سؤال که سه‌ شنبه تیم ملی کاراته راهی لیگ جهانی اسپانیا خواهد شد، شرایط شما پیش از اعزام به این رقابت‌ها چطور است، گفت: تمام تمرینات را در طول این مدت به خوبی پیگیری کرده‌ام و در حال حاضر شرایط خوبی داریم. با برنامه‌ریزی مسئولان فدراسیون و کادرفنی که صورت گرفته تلاش می‌کنیم تا در آخرین مرحله لیگ جهانی سال ۲۰۱۹ بهترین نتیجه را کسب کنیم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: تلاش می‌کنم سال ۲۰۱۹ را با کسب خوش رنگ‌ترین مدال لیگ جهانی اسپانیا به پایان برسانم و با این عنوانی که از سوی فدراسیون جهانی کسب کرده‌ام، خوشحالی‌ام دو چندان شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا