هروی: خاطرات تلخ و شیرین زیادی با روحانی دارم/ موفقیت حسین باعث سربلندی ایران می‌شود

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: با حسین روحانی چندین سال خاطرات تلخ و شیرین داشته‌ام و قطعا موفقیت حسین در روسیه باعث سربلندی کاراته ایران می‌شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین روحانی یکی از قهرمانان پرافتخار کاراته ایران با عقد قراردادی یکساله و تا المپیک توکیو هدایت تیم ملی کاراته بزرگسالان روسیه را برعهده گرفت. روحانی پس از هماهنگی های لازم با رئیس فدراسیون کاراته روسیه بامداد روز جمعه راهی این کشور شد تا فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کند.

شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که مرحله جدید اردوهای تیم ملی کاراته از چه روزی آغاز خواهد شد، گفت: برای حضور در لیگ جهانی کاراته‌وان، ما دو مرحله اردوهای تمرین را پشت سر گذاشتیم و مرحله سوم اردوی تیم ملی از روز دوشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد و این مرحله از اردوها تا ۲۸ ادامه خواهد داشت. به غیر از لیگ جهانی اسپانیا، ما پنج مرحله مسابقات دیگر که چهار مرحله آن ترمیان‌لیگ و یک مرحله آن سری‌آ است باید شرکت کنیم تا تکلیف سهمیه‌ها در رنکینگ المپیک مشخص شود.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد توافق حسین روحانی با فدراسیون کاراته روسیه چیست، گفت: موفقیت‌های کاراته ایران در چندین دوره مسابقات قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و لیگ‌های جهانی باعث شده تا کشورهای مختلف دنیا راغب شوند تا از مربیان ایرانی استفاده کنند. جای خوشحالی دارد که قهرمان بزرگی مثل حسین روحانی سرمربی کاراته کشور روسیه شده است. نباید فراموش کنیم که روس‌ها در کاراته دنیا صاحب سبک هستند و قطعا روحانی می‌تواند کاراته روسیه را به روزهای اوج خود بازگرداند. روحانی قهرمان و مربی پرافتخاری در کاراته ایران و دنیا بوده و است، امیدوارم که موفقیت‌های او با تیم کاراته روسیه ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم ملی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: با روحانی چندین سال خاطرات تلخ و شیرین داشته‌ام. رفتن او به خاطر رابطه نزدیکی که با هم داشتیم برای من خوشایند نیست، اما حسین تصمیم گرفت تا تجربه جدیدی را به دست بیاورد. به تصمیم حسین روحانی احترام می‌گذارم و از صمیم قلب برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. قطعاً موفقیت روحانی در روسیه باعث سربلندی کاراته ایران می‌شود.

هروی در پاسخ به این سوال که گویا گزینه‌های جدیدی برای جایگزینی روحانی و سلطانی دارید گفت: بله قطعا با خرد جمعی روی گزینه‌های دیگر که از مربیان خوب کاراته ایران هستند به جمع بندی خواهیم رسید و به زودی آنها را پس از انتخاب معرفی خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا