عسگری:هر روز امتیازاتم را حساب و کتاب می‌کنم/ با کسب دو مدال دیگر المپیکی می‌شوم

بهمن عسگری ملی‌پوش پرافتخار کاراته گفت: هر روز با خودم امتیازاتم را حساب و کتاب می‌کنم و مطمئن بودم در رنکینگ جدید نفر اول خواهم بود

به گزارش کاراته نیوز بهمن عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط خود در رنکینگ المپیکی کاراته اظهار داشت: خداراشکر در وزن -۷۵ کیلوگرم صدرنشنین رنکینگ المپیکی هستم و امیدوارم روند رو به رشد خودم را حفظ کنم. هر روز با خودم امتیازاتم را حساب و کتاب می‌کنم و مطمئن بودم در آخرین رنکینگ اعلام شده نفر اول خواهم بود.

وی افزود: در بین نفرات برتر وزن -۷۵ کیلوگرم یک کاراته‌کا از ژاپن وجود دارد که به علت میزبانی این کشور در المپیک ۲۰۲۰ او خود به خود سهمیه المپیک را کسب می‌کند و بنابراین نفر پنجم این وزن هم می‌تواند المپیکی شود.

ملی‌پوش کاراته در واکنش به این سوال که آیا سهمیه المپیک او قطعی شده است، گفت: نمی‌توانم بگویم قطعا سهمیه المپیک را گرفتم، اما با کسب دو مدال دیگر مسافر توکیو خواهم بود. باید ببینیم در مسابقات مادرید شرایط چطور پیش می‌رود، اما تمام تمرکزم رو این مسابقات است تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: اگر در مسابقات اسپانیا و فرانسه مدال بگیرم، کار سهمیه را نهایی می‌کنم و بعد از آن تمرکزم را روی موفقیت درالمپیک می‌گذارم. سال آینده مسابقات به شدت فشرده است و فرصتی برای ریکاوری وجود ندارد و باید هر چه زودتر حضورم در المپیک قطعی شود تا بتوانم با فکر باز برای بزرگترین رویداد ورزشی جهان (المپیک) برنامه‌ریزی کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا