هروی: جوان‌ها در سوپرلیگ، بزرگان کاراته را به چالش می‌کشند/ بازیکنان جویای نام را در ادامه خواهیم دید

سرمربی تیم ملی کاراته، گفت: جوان‌ها از این فرصت برای به چالش کشیدن بزرگان کاراته استفاده می‌کنند و خودشان را به کاراته ایران معرفی می‌کنند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته اول از مسابقات سوپرلیگ کاراته مردان از صبح امروز چهارشنبه در مجموعه ورزشی افراسیابی تهران با حضور ۱۲ تیم آغاز شده است. سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته با حضور در سالن مسابقات مبارزات ملی‌پوشان را از نزدیک نظاره‌گر بود.

سیدشهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات لیگ جهانی اسپانیا از فردا آغاز می‌شود، شرایط نفرات حاضر در اردوها چطور است، گفت: از فردا اردوی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات لیگ جهانی اسپانیا آغاز خواهد شد. خوشبختانه نفرات اردونشین از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار هستند و هیچ کدام از بچه‌ها مصدومیتی ندارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برگزاری مسابقات بازی‌های سوپرلیگ می‌تواند به تیم ملی کاراته در آینده کمک کند یا خیر، گفت: سوپرلیگ همیشه توانسته پتانسیل‌های زیادی را به کاراته ایران معرفی کند، خوشبختانه امسال بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند و این باعث شده تا رقابت در بین کاراته کاها بسیار حساس و باانگیزه‌تر شود. ما در این رقابت‌ها بازخورد ملی‌پوشان را مقابل جوانترها می‌بینیم. قطعاً رقابت‌ها هفته به هفته داغ‌تر و حساس‌تر می‌شود. سوپرلیگ همیشه به تیم‌های ملی کمک کرده است، طی این دو دوره گذشته این موضوع بیشتر دیده می‌شود چرا که زمان برگزاری مسابقات سوپرلیگ در بهترین زمان ممکن بوده و این موضوع به کاراته ایران کمک می‌کند.

هروی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما امروز شاهد جوان‌هایی بودیم که تلاش کردند تا در تاتامی خودشان را عرضه کنند آنها وقتی مقابل ملی‌پوشان بازی می‌کنند تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا بزرگان کاراته را به چالش بکشند. این یک فرصت است برای کاراته کاهای گمنام که خودشان را به کاراته ایران ثابت کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان عنوان کرد: ما هر چه جلوتر می‌رویم رقابت‌ها قطعاً حساس‌تر می‌شود و این چالش‌ها در ادامه هفته‌ها چند برابر می‌شود، ما قطعاً بازیکنان جویای نام را در هفته اول دیدیم اما قطعاً در ادامه مسابقات سوپرلیگ بیشتر خواهیم دید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا