تیر خلاص فدراسیون به انگیزه ی نسل آینده کاراته

رقابت های جهانی نوجوانان، جوانان و امید در حالی هفته ی دیگر در کشور شیلی آغاز خواهد شد که فدراسیون کاراته ایران همانند مسابقات آسیایی قصد اعزام تیم ملی رده های پایه را به این رقابت ها را ندارد.

به گزارش کاراته نیوز، چه شرمساری و رسوایی بزرگتر از عدم اعزام نوجوانان، جوانان و امید های کاراته کشورمان برای مسئولین فدراسیون کاراته که بخاطر یک المپیک یکبار مصرف تمام آینده کاراته را طی یکسال به ورطه نابودی کشاندند. همان هایی که حتی کوچکترین تلاشی را برای اعزام رده های سنی انجام ندادند و اعلام هزینه های بالای اعزام را به عنوان دلایل رفع تکلیف خود عنوان می کنند.

اما خجالت بزرگتر برای آن عده از جامعه ی ورزشی کاراته است که تنها به وقت تبریکات زبانشان باز می شود و برای مسئله ای به این بزرگی حتی خود را به چالش نمی کشند تا لب به اعتراض بگشایند. موضوعی که با گذر زمان درحال تبدیل شدن به یک عادت در بین جامعه کاراته است. البته که پای ثابت تمام اعزام ها، داوران شناخته شده می باشند که همیشه برای هر مسابقه مهم آسیایی و جهانی می باشند.

اگر فدراسیون کاراته هیچ قصدی برای اعزام ملی پوشان رده های پایه به مسابقات جهانی یا آسیایی نداشت پس چرا اقدام به برگزاری مسابقات متعدد قهرمانی کشور، لیگ کاراته وان برای شناخت نفرات برتر می کند؟ آیا دریافت ورودی های فراوان و عدم اعزام این رده سنی نمی تواند تاییدیه ای بر فرضیه درآمدزایی از این رده سنی که بارها از همین سایت اعلام کردیم، باشد.

شعار انتخاباتی طباطبایی، جذب اسپانسر برای کاراته بود تا کاراته در سال منتهی به المپیک در هیچ بخشی دچار مشکل مالی نگردد. البته بیراهه نیست اگر بگوییم رییس با درآمدزایی از طریق سامانه ثبت نام مربیان، بازیکنان و داوران منابع مالی را تامین کرده است.

ما همچنان به رییس پیشنهاد میکنیم اگر هنوز موفق به جذب اسپانسر نشدید سامانه ثبت نام از خانواده ورزشکاران را نیز راه اندازی کنید تا در اعزام اتوبوسی تیم ملی بزرگسالان در راه المپیک به مشکل نخورید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا