گنج‌زاده: سمینارم در شان کاراته ایران بود/ گوشه‌ای از هنرمان را به ایتالیایی‌ها نشان دادم

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کاراته در اتریش گفت: سعی کردم فقط تیکه‌ای از هنر کاراته ایران را به حاضرین نشان دهم تا بدانند ایران صاحب سبک در کاراته است.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس،‌ مسابقات لیگ جهانی روسیه ۲۰۱۹ بود که تیم ملی کاراته ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز عنوان قهرمانی ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹ در مسکو را بدست آورد. در این رقابت‌ها سجادگنج زاده نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در فینال مسابقات ششمین مرحله لیگ جهانی روسیه موفق به کسب مدال نقره شد. گنج زاده پس از پایان لیگ جهانی مسکو با هماهنگی کادر فنی بلافاصله برای برگزاری یک دوره سمینار آموزشی راهی کشور ایتالیا شد. گنج زاده طی چند روز گذشته دو مرحله سمینار آموزشی برای کاراته‌کاهای این کشور در شهرهای ونیز و میلان برگزار کرده است و امروز آخرین مرحله از این سمینار را برگزار خواهد کرد.

سجاد گنج‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا از برگزاری سمینار آموزشی در کشور ایتالیا استقبال خوبی شد؟ گفت: اولین مرحله سمینار در شهر ونیز ایتالیا برگزار شد که تقریبا ۵۰ نفر از کاراته‌کاهای خوب این کشور در این سمینار آموزشی حضور داشتند. این سمینار در باشگاه یکی از بانوان کاراته‌کای ایتالیایی برگزار شد که او از قهرمانان خوش نام کاراته این کشور است. فکر می‌کنم سمینار خوبی تا به این لحظه در ایتالیا داشتم و آنها واقعا از حضور در این کشور و برگزاری سمینار خوشحال بودند.

دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی آسیا در ادامه، خاطرنشان کرد: شب گذشته دومین مرحله سمینار آموزشی را در شهر میلان برگزار کردم و امروز (شنبه) آخرین مرحله سمینار آموزشی نیز در یکی از شهرهای اطراف میلان برگزار خواهد شد. یکشنبه راهی تهران می‌شوم تا در مرحله جدید اردوی تیم ملی کاراته برای حضور در مرحله بعدی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان اسپانیا حضور داشته باشم.

گنج‌زاده در پاسخ به این سوال که در این مرحله سمینار آموزشی که برگزار کردید چه سطحی از کاراته‌کاهای این کشور در این سمینار حضور داشتند، گفت: معمولا در چنین سمینارهایی از تمام رده‌های سنی بازیکن در سمینار آ‌موزشی حضور پیدا می‌کنند. البته از لحاظ سطح فنی نیز کاراته‌کاهای متفاوتی در این کلاس آموزشی حضور داشتند.

دارنده نشان طلای لیگ جهانی ترکیه در پایان صحبت‌های خود، گفت: سعی کردم در این چند روز سمیناری در شان کاراته ایران برگزار کنم، سعی کردم فقط گوشه‌ای از هنر کاراته ایران را به حاضرین نشان دهم تا بدانند ایران صاحب سبک در کاراته است. البته خودشان تمام کاراته‌کاهای ایرانی را به خوبی می‌شناسند و از افتخارات کاراته ایران در کل دنیا به خوبی مطلع هستند. خیلی خوشحال هستند که به عنوان یک ایرانی برای آنها سمینار آموزشی برگزار می‌کنم و استقبال بسیار گرمی از من داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا