احمدی: راهی روسیه شدم تا حریفانم را آنالیز کنم/ می‌خواهم برای رسیدن به المپیک تلاش کنم

سعید احمدی نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس در سال ۲۰۱۲ و عضو سابق تیم ملی کاراته ایران که مدتی است از اردوهای تیم ملی به دور است، این روزها راهی کشور انگلیس شده تا با برگزاری سمینار آموزشی برای کاراته کاهای این کشور تجربیات خود را در اختیار آنها قرار دهد.

به گزارش کاراته نیوز سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که گویا در ششمین مرحله لیگ جهانی روسیه حضور داشتید اما در مسابقات شرکت نکردید، دلیل حضور شما در این رقابت‌ها چه بود گفت: بله راهی مسکو شدم و کنار ملی پوشان در طول مسابقات حضور داشتم، هدف اصلی من از حضور در این رقابت‌ها آنالیز حریفانم بود. راهی روسیه شدم تا حریفانم را در وزن ۶۷- کیلوگرم المپیک آنالیز کنم، چون هدف اصلی من حضور در المپیک است و به وزن اصلی خودم برگردم کار سخت هست اما تمام تلاشم را خواهم کرد

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در المپیک توکیو شانس دارید یا خیر، گفت: من قبلا در این وزن جزء نفرات اول بودم اما به دلیل عدم شرکت در مسابقات لیگ جهانی باید تلاش کنم تا دوباره امتیاز جمع کنم. تقریبا یک سال است که در مسابقات شرکت نکرده‌ام و در وزن خودم امتیازی کسب نکرده‌ام اما هنوز جزء ۵۰ نفر برتر هستم.

احمدی در ادامه، اظهار داشت: من بیشتر نفرات اول المپیک را در این وزن شکست داده‌ام اما سال قبل به دلیل مصدومیت‌هایی که برایم رخ داد با بدشانسی روبرو شدم و فرصت های زیادی را از دست دادم اما فرصت برای جبران کردن زیاد است.

نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس در پاسخ به این سوال که سمینار آموزشی شما از چه تاریخی آغاز خواهد شد، گفت:از فردا (چهارشنبه) کمپ تمرینی در شهر منچستر و زیر نظر کمیته ملی این کشور آغاز خواهد شد. در این کمپ تمرینی چهرهای سرشناسی همچون، جردن توماس قهرمان جهان و اروپا، پائول قهرمان اسبق کاراته جهان، سعیت مربی شخصی جردن توماس و ماکو قهرمان بلژیکی وزن ۶۰ کیلوگرم در این کمپ تمرینی حضور خواهند داشت. قرار است هفت هفته در این کمپ حضور داشته باشم و علاوه بر تمرینات شخصی که خواهم داشت برای کارته کاهای این کشوره در ماه آینده سمینار آموزشی نیز برگزار خواهم کرد. تمام تلاشم را می‌کنم تا ماه آینده در لیگ جهانی اسپانیا حضور داشته باشم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا