عسگری: از بازگشت به صدر رنکینگ المپیک خوشحالم/ حمایت ها از کاراته بیشتر شود

کاراته کای وزن ۷۵- کیلوگرم ایران گفت: از اینکه با کسب مدال در رقابت های مسکو توانستم در صدر رنکینگ المپیک باشم خوشحالم و امیدوارم در نهایت به خوشرنگ ترین مدال در المپیک برسم.

به گزارش کاراته نیوز بهمن عسگری در گفتگو با ایسنا، درباره کسب مدال برنز رقابت های مرحله ششم کاراته وان روسیه اظهار کرد: رقابت های مسکو برای یکسری از نفرات خوب و برای برخی دیگر بد بود. اتفاقات عجیبی در این رقابتها رخ داد چرا که از آنهایی که انتظار مدال می رفت شکست خوردند و در مقابل برخی از نفرات که انتظاری از آن ها نبود خوب ظاهر شدند و تکنیک هایی می زدند که همه لذت بردند. این امر نشان دهنده این است که همه کشورها برنامه ریزی و سرمایه گذاری گسترده ای برای حضور در المپیک و موفقیت در این رویداد بزرگ داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: برای نتیجه ای که بدست آوردم و مدال برنز گرفتم خدا را شاکرم. در اردوی آخر بعد از جام وحدت و دوستی من شدیدا سرما خوردم که باعث شد ۳ یا ۴ جلسه در هفته آخر غایب تمرینات باشم. جا دارد از کادر فنی که با من فوق العاده کنار آمدند و مثل همه بچه ‌ها از من نیز حمایت کردند. طبیعی است از اینکه در چنین شرایطی توانستم خودم را برسانم و برنز بگیرم خوشحال باشم اما همه از من توقع دارند همیشه در اوج باشم و بهترین نتیجه را بگیرم. من همیشه چهره های خوبی را شکست دادم و مطمئن باشید در هر مسابقه ای که رفتم با همه وجود تلاش کردم. هیچ مسابقه ای برای من تکراری نبوده و همیشه دوست داشتم بالاتر از رقبایم باشم و بالاتر از توانایی هایم را نشان بدهم.

عسگری تصریح کرد: با این وجود گاهی اوقات ممکن است روی فرم نباشیم، اتفاقاتی بیفتد و یا داوری مشکل داشته باشد که باعث می شود به آنچه می‌خواستیم نرسیم‌. با توجه به شرایط جسمانی که قبل از مسابقات داشتم از کسب مدال برنز خوشحالم و با این امتیازی که گرفتم باز هم به صدر رنکینگ رسیدم. امیدوارم در نهایت لایق حضور در المپیک باشم و در این رویداد بزرگ به بهترین مدال برسم.

کاراته کای وزن ۷۵- کیلوگرم ایران افزود: کاراته برای اولین بار و شاید برای آخرین بار در المپیک وارد شده و همه کشورها با تمام توان به میدان آمده اند تا از این فرصت استفاده کنند و برای رسیدن به اهدافشان از ورزشکاران خود به بهترین شکل حمایت می کنند؛ چه آن هایی که جوان هستند چه نفراتی که سال ها عنوان های جهانی کسب کردند می خواهند نام خود را در المپیک ثبت کنند و به مدال برسند.

وی ادامه داد: هر چه جلوتر می رویم کار سخت تر می شود چرا که همه می خواهند خود را به سطح بالای رنکینگ برسانند و سهمیه المپیک بگیرند، همین امر نیز کار ما را بیش از پیش سخت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم حمایت ها به همین شکل از کاراته ادامه داشته باشد. مسئولان واقعا حمایت می کنند و امیدوارم این رسیدگی ها و حمایت ها بیش از پیش شود و ما با خیالی آسوده و تیمی کاملتر به مسابقات اعزام شویم. اگر تیم مان کامل به مسابقات اعزام شود منسجم تر و با انگیزه تر خواهیم بود و قطعا راه برای کسب موفقیت هموارتر خواهد شد. از مردم عزیزمان نیز می‌خواهم ما را دعا کنند تا به اهدافمان برسیم و در نهایت باعث خوشحالی آنها شویم. کاراته ایران این شایستگی را دارد که در المپیک به بهترین نتایج برسد و برای ورزش ایران افتخارآفرین باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا