سمانه خوش قدم: از رقبایمان در مسکو شناخت داشتیم/ کار سختی برای کسب سهمیه المپیک داریم

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان اینکه شناخت خوبی از رقبایمان در کاراته وان مسکو داشتیم، گفت: هر چه به جلو می رویم کارمان برای کسب سهمیه المپیک دشوارتر می شود.

به گزارش کاراته نیوز سمانه خوش قدم در گفتگو با ایسنا، درباره عملکرد کاراته بانوان ایران در مرحله ششم رقابت های کاراته وان روسیه، اظهار کرد: در این مسابقات که در مسیر کسب سهمیه المپیک قرار داشت، نفرات زیر رتبه صد در رنکینگ حضور داشتند و به همین جهت سطح کیفی رقابتها بسیار خوب بود.

سرمربی جدید تیم ملی کاراته بانوان ایران افزود: از آنجا که تنها ۶ مرحله دیگر کاراته وان تا پایان سال ۲۰۱۹ باقی مانده رقابت ها بسیار حساس تر شده و همه کشورها سعی می کنند با استفاده از تمام پتانسیل خود به سهمیه های المپیک برسند.

وی تصریح کرد: شناخت خوبی از رقبایمان داشتیم و سعی کردیم به هدف هایی که داشتیم برسیم. خوشبختانه تا حدودی در رسیدن به اهدافمان موفق بودیم و امیدوارم در ادامه راه نیز با توجه به انگیزه بالای اعضای تیم و تلاشی که به کار می گیریم بتوانیم به اهدافمان برسیم.

خوش قدم درباره رویدادهای پیش رو نیز گفت: مرحله بعدی مسابقات هشتم تا دهم آذرماه در اسپانیا برگزار می شود. فرصت زمانی خوبی در اختیار داریم تا نقاط ضعفمان را برطرف و نقاط قوتمان را برجسته تر کنیم. امیدوارم اتفاقات بهتری در اسپانیا برای تیم رقم بخورد و بتوانیم به روند موفقیت آمیز تیم ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در پایان با قدردانی از زحمات کادر قبلی تیم ملی بانوان درباره کار سخت کاراته بانوان ایران برای کسب سهمیه های المپیک، گفت: در مدتی که افتخار همراهی تیم ملی کاراته را داشتم سعی کردم با تمام وجود تلاش کنم تا نقاط ضعف تیم برطرف شود. رویدادهای سختی را در پیش داریم و در این مسیر به سختی تلاش می کنیم تا در نهایت به هدفمان که کسب سهمیه های المپیک است برسیم و سربلند باشیم. هر چه به سمت پایان رویدادهای کسب سهمیه می رویم کارمان دشوارتر می‌شود اما نفرات با استعداد و بسیار خوبی را در اختیار داریم و امیدوارم بتوانیم به موفقیت برسیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا