بهمنیار: خوشحالم مدال طلای توکیو را در مسکو تکرار کردم/ باید جایگاهم را در رنکینگ حفظ کنم

دارنده دو مدال طلای رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۱۹ گفت: خوشحالم بعد از کسب مدال طلا در کاراته وان توکیو، این مدال را در مسکو نیز تکرار کردم.

به گزارش کاراته نیوز سارا بهمنیار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص کسب مدال طلا ششمین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۱۹ اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بعد از کسب مدال طلا در پنجمین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان در توکیو، برای دومین بار در مسکو این مدال را تکرار کنم. سطح مسابقات مسکو خیلی بالا بود و با توجه به اهمیت امتیازات این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک همه کشورها با قدرت و با تمامی قوا در این مسابقات حاضر شده بودند.

وی تصریح کرد: همه بازیکنان حاضر در این مسابقات به خوبی قدر امتیازات را می‌دانند و به راحتی فرصت سوزی نمی‌کنند. خدا را شکر من نیز توانستم نهایت استفاده را انجام بدهم و با قهرمانی در این مسابقات نهایت امتیاز ممکن را کسب کنم. برای حضور در دیدار نهایی ۵ مسابقه انجام دادم و رقبایی از مجارستان، الجزایر، هنگ‌کنگ، چین و اسپانیا را شکست دادم و در دیدار فینال نیز خدا را شکر کاراته‌کای آلمانی را شکست دادم.

دارنده مدال برنز جهان در خصوص شرایط خود در رنکینگ المپیک عنوان کرد: هنوز امتیازات این مسابقات در رنکینگ محاسبه نشده است، اما با این ۹۹۰ امتیاز شرایط بسیار بسیار ایده‌آلی در رنکینگ المپیکی پیدا می‌کنم. صرف نظر از کسب دو مدال طلای پیاپی که کسب کردم، حفظ جایگاهم در رنکینگ از همه چیز مهمتر است. همه تلاش خود را انجام خواهم داد تا از لحاظ ذهنی و بدنی خود را حفظ کنم تا در مسابقات آینده نیز در فرم ایده‌آل قرار داشته باشم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا