سودهای میلیاردی از کاراته و بدهی های بجا مانده/ پول های کاراته به جیب چه کسانی می رود!؟

فدراسیون کاراته طی خبری که در سایت خود درج کرده است، ده سبک کاراته که بیشترین تعداد نفراتشان در سامانه فدراسیون ثبت نام کرده بودند را اعلام کرد که طبق آمار در مجموع ده سبک ۲۵ هزار کاراته کا ثبت نام نمودند.

لازم است بدانید با توجه به مبلغ ۵۰ هزارتومانی ثبت نام سامانه، سود حاصل از این واریزی یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان می باشد. اما روز گذشته خبری در مطبوعات کشور پخش شد که طی آن اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور به دلیل بدهی فدراسیون کاراته به هتل آکادمی ملی المپیک لغو شد.

هر چند ما پیش از این از بدهی های فراوان فدراسیون تحت مدیریت طباطبایی به ارگان های مختلف داخلی و خارجی صحبت کرده بودیم اما این انتظار را داشتیم که ظاهر ماجرا حفظ شود و شرایط تیم اعزامی برای کسب سهمیه المپیک در حد مطلوب باشد.

با توجه به شرایط این روزهای کاراته این سوال از جناب رییس مطرح می شود که با توجه به عدم اعزام تیم های پایه به مسابقات آسیایی در اردیبهشت ماه و همچنین تصمیم بر عدم ثبت نام و اعزام همین رده به مسابقات جهانی شیلی که قرار بود تمام پول های جمع شده حاصل از این رویدادها خرج ملی پوشان بزرگسال شود تا تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک یکبار مصرف توکیو انجام دهند، پس چرا فدراسیون کاراته در حداقل هزینه های جاری این تیم مانده است؟ آیا فدراسیون کاراته برنامه ای تدوین شده برای تیم ملی بزرگسالان ندارد؟

مشاورین متعدد آقای رییس که احکام خود را قاب گرفته و در گوشه های اتاق خود گذاشته اند چرا هیچ راهکار و برنامه ای ندارند؟ البته مشاورین آقای رییس فقط نحوه های مختلف دریافت پول از کاراته کاهای کشور را به رییس معرفی می کنند به مانند سامانه شناخت داوران، سامانه شناخت مربیان که چندی پیش طی بخشنامه ای با تهدید و اجبار مربیان و داوران را تهدید کردند تا در این سامانه ثبت نام کنند.

با این شرایط ما بیم آن داریم طی روز های آینده فدراسیون کاراته برای پر کردن خزانه بدهکار خود طی بخشنامه ای خانواده ی کاراته کاها را ملزم به ثبت نام در سامانه فدراسیون جهت شناخت و ارتباط بیشتر با کاراته کند.

اینطور که مشخص است مشاوران فدراسیون کاراته جز عکس های اینستاگرامی متعدد از حکم هایشان و تبریکات پاسخ تبریکات اطرافیان هیچ راهکاری برای جذب اسپانسر و درآمدزایی فدراسیون به آقای طباطبایی ارائه نمی دهند.

آقای رییس همانگونه که قبلا به شما هشدار دادیم اطرافیانتان هیچ دردی از کاراته سراغ ندارند و تنها به دنبال منفعت خویش هستند، در نتیجه نگاهی به کاراته ندارند و به دنبال این هستند تا به هر نحوی در این المپیک حضور یابند.

آقای رییس به خودت بیا!؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا