استعفای باقری؛ درست بود یا غلط؟

هنوز چهار روز از معرفی اشرف امینی در سمت مدیرفنی تیم های ملی بانوان فدراسیون کاراته نگذشته بود که افسانه باقری نائب رییس فدراسیون پس از جلسه با سید حسن طباطبایی از سمت خود استعفا کرد. در مطلب زیر درست یا غلط بودن این تصمیم را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش کاراته نیوز، گروهی از افراد که در جریان سیاست های فدراسیون بودند و نسبت به شخصیت و تفکرات افسانه باقری شناخت داشتند، می دانستند باقری استعفا خواهد داد اما استعفای وی در این برهه را کاری غلط می پنداشتند چراکه بر این باورند فدراسیون کاراته به دست افرادی اداره می شود که  درد کاراته را متوجه نمی شوند و با اتخاذ تصمیم های غلط خود سبب آسیب به این ورزش در آستانه رقابت های المپیک می شوند.

 

اما گروه دوم با تایید تصمیم افسانه باقری بر این باورند که نائب رییس فدراسیون کاراته در بهترین زمان ممکن از این سمت دست کشید و تمام نقشه های فدراسیون برای استفاده از جایگاه و نام باقری را بی نتیجه گذاشت.

 

ما نیز به مانند گروه دوم بر این باوریم استعفای خانم باقری در این برهه درست و منطقی بود.  با توجه به سیاست های نخ نما شده ی جناب رییس و مشاورانش این موضوع کاملا مشهود بود که فدراسیون کاراته در تلاش بود با انداختن توپ به زمین افسانه باقری، وی را عامل اصلی حواشی فدراسیون کاراته نشان دهد در حالیکه این فدراسیون با دخالت های بی مورد تلاش کرد تا آرامش حاکم شده در بخش بانوان را برهم بزند.

 

افسانه باقری نیز با اشراف کامل بر استراتژی رییس و مشاورانش، استعفا داد تا شأن و جایگاه خود را حفظ نماید. بیراهه نیست اگر بگوییم استعفای باقری در راستای سخنان مرحوم آیت الله بهجت بود که فرمودند: (ما آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه به هر قیمتی زندگی کنیم.).

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا