آیا باقری استعفا می دهد! بازی شطرنج به روش رییس و مشاورانش

طی هفته های اخیر مدیریت فدراسیون کاراته با یک برنامه از پیش تعیین شده که به صورت آرام و خزنده انجام داده، در تلاش برای یک حذف می باشد.

به گزارش کاراته، انتخاب مدیر فنی بانوان که در نبود نائب رییس بانوان رخ داد یک حرکت خزنده به سوی یک هدف خاص است (مصاحبه امینی با سایت تسنیم: از طرف طباطبایی این پست به من پیشنهاد شد و با توجه به اینکه اعلام کردند که در تمامی رده‌ها و گروه‌های سنی تیم‌های ملی در ارتباط با انتخاب بازیکنان و مربیان اختیار و مسئولیت دارم، این پیشنهاد را قبول کردم. ) انتخاب افراد مختلف  برای فعالیت در بخش بانوان از سوی رییس فدراسیون کاراته بدون حضور نائب رییس فدراسیون و ورود قریب الوقوع افراد دیگر در این بخش به گفته رییس فدراسیون و سپردن وظایفی به موازات وظایف نائب رییس فدراسیون یک پیام بیشتر ندارد.

اینکه چرا ریاست فدراسیون کاراته قصد کنار گذاشتن افسانه باقری، نائب رییس فدراسیون خود را دارد کمی جای سوال است اما لازم به یادآوری است تیم بانوان ایران در مدت حضور افسانه باقری در سمت نائب رییسی، افتخارات بیشماری را کسب کرد که مهمترین آن کسب سه مدال طلا در مسابقات آسیایی برای اولین بار در تاریخ کاراته بانوان می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا