شوک های آقای رییس به کاراته پایان ناپذیر است/ خانم امینی آهسته و پیوسته برو!

مصاحبه اشرف امینی بعد از پذیرش سمت مدیریت تیم ملی بانوان نشان می دهد وی با توپ پُر به فدراسیون کاراته بازگشته و قصدش حضور در پست های بالاتر است.

اما در ابتدا باید یکسری نکات را به آقای طباطبایی و خانم امینی متذکر شویم. همان نکاتی که خانم امینی در مصاحبه خود با سایت تسنیم به آنها اشاره کرده است.

به گزارش کاراته نیوز، خانم امینی در مصاحبه خود عنوان کردند از طرف طباطبایی این پست به من پیشنهاد شد گویا آقای طباطبایی سلسله مراتب اداری فدراسیون کاراته را فراموش کرده است. از باب یادآوری ذکر کنیم که  طبق چارت سازمانی وزارت ورزش، مدیر فنی تیم های ملی بانوان زیرمجموعه نائب رییس بانوان فدراسیون کاراته می باشد پس اهدای این سمت از سوی آقای رییس کمی سوال و ابهام دارد. البته تعجب برانگیز نیست چون تصمیمات اشتباه در این مدت از آقای رییس و مشاورانش کم ندیدیم.

مطمئنا خانم امینی با توجه به سابقه حضور در پست نایب رییسی فدراسیون کاراته باید بداند تمام تصمیمات ایشان به نایب رییس فعلی مرتبط است در نتیجه اینکه در مصاحبه ای عنوان کنند که پیشنهاد های خانم باقری و سرمربی تیم را می شنوم و بعد تصمیم می گیرم درست نیست و نباید خودشان را در جایگاهی بالاتر از نایب رییس فدراسیون ببینند.

آقای طباطبایی! تیم ملی کاراته بانوان در شرایط فعلی با نتیجه بسیار خوبی که در مسابقات آسیایی ازبکستان گرفته است نیاز به تغییرات نداشت چون در هیچ گوشه ی این دنیا هیچ مدیری به ترکیب تیم برنده دست نمیزند.

خانم امینی شما مدیریت تیم ملی کاراته بانوان یک کشور را قبول کردید نه یک تیم دانشگاهی کوچک اعزامی به مسابقات آسیایی.

شما نمی توانید با همان مدیریت عجیب و غریب خود که در تیم دانشجویان اعزامی به ماکائو باعث خط خوردن نفیسه گلشنی به دلایل نامعلوم شد، در تیم ملی کاراته بانوان فعالیت کنید.

ظاهرا شما فراموش کرده اید انتخاب بازیکنان بر عهده سرمربی است و  یکسری اصول مشخص همچون انتخابی ها وجود دارد در نتیجه اینکه در مصاحبه خود بگویید در انتخاب بازیکن و مربی استقلال کامل دارم درست نیست. شما وظیفه ی مدیریت تیم ملی را دارید نه اینکه بخواهید با صحبت های خود، ترس را به دل بازیکنان کاراته بیاندازید.

البته فعلا به موضوع حضور همزمان شما در کمیته امور سبک ها و مدیریت تیم ملی بانوان ورود نمی کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا