سرمربی تیم ملی کاراته: حمایت‌های وزیر ورزش ارزشمند است

سرمربی تیم ملی کاراته ایران با بیان اینکه حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان از این تیم ارزش زیادی دارد، گفت: تیم ایران می‌تواند در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز موفقیت‌های خود را تداوم بخشد.

به گزارش کاراته نیوز «سیدشهرام هروی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران در رامسر، توضیح داد: این اردو تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و تمرینات شادابی را برگزار کردیم. حضور در رامسر موجب ایجاد تنوع در بین بازیکنان شد و روحیه آنان را افزایش داد.

وی گفت: خوشبختانه مسئولان هیات کاراته مازندران امکانات خوبی را فراهم کرده‌اند تا کمبودی را احساس نکنیم و باید قدردان زحمات آنان باشم.

هروی در خصوص حضور تیم ایران در لیگ جهانی ژاپن، توضیح داد:‌ این مسابقات از ۱۵ شهریورماه آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم تا حداقل سه روز زودتر راهی این کشور شویم.

وی در مورد نفرات اعزامی به این مسابقات، گفت: تلاش فدراسیون این است تا با تمام ظرفیت راهی ژاپن شویم و نفراتی که جایگاه مناسبی در رنکینگ داشته و از شانس خوبی برای کسب سهمیه برخوردار هستند به این مسابقات اعزام شوند.

هروی ادامه داد: شرایط کسب سهمیه دشوار است و یک ماراتن را برای کسب سهمیه لازم در پیش داریم. فردی موفق است که بتواند از نظر روحی و بدنی در شرایطی ایده آل باقی مانده و در این مسیر، قدم‌های محکمی بردارد.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: مسابقات متوالی سختی و آسیب دیگی دارد و البته این موضوع برای همه کشورها است. با این حال بازیکنان پرتلاش ایران همیشه در شرایط خاص، بهترین عملکرد را داشته اند.

وی در مورد انتظارات وزیر ورزش و جوانان از تیم ملی کاراته، گفت: مسعود سلطانی فر همواره درباره کاراته صحبت کرده و از تیم حمایت می کند که برای ما ارزشمند است. از ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی با تمام ظرفیت در مسابقات شرکت کرده ایم که این مهم با حمایت‌های وزارت و کمیته المپیک عملی شد.

هروی ادامه داد: توقعات از تیم ملی کاراته به دلیل سوابق و کارنامه تیم ملی است. هرچند المپیک میدان ناشناخته‌ای برای ما تلقی می شود، اما تیم ملی کاراته ایران می‌تواند در توکیو مدال‌های خوبی را به ارمغان آورده و جواب حمایت‌های مسئولان ورزش را بدهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا