طراوت خاکسار: نتایج دلگرم کننده تاشکند انگیزه مضاعف برای کاراته‌کاها ایجاد کرده است/ به خوبی می‌‌دانیم المپیک میدان بزرگی است

عضو تیم ملی کاراته بانوان گفت: مسابقات ژاپن هم سطح بالایی دارد و قطعا تلاش می‌کنیم مسیر موفقیت‌مان را در آنجا هم ادامه بدهیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طراوت خاکسار، عضو تیم‌ ملی کاراته بانوان، درباره شرایط تیم پیش از حضور در مسابقات لیگ جهانی ژاپن در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: پس از مسابقات قهرمانی آسیا زمان کوتاهی برای ریکاوری داشتیم و از همین امروز هم وارد اردو شدیم و تمرینات‌مان را دوباره از سر گرفتیم. با توجه به نتایج دلگرم کننده‌ای که در تاشکند کسب کردیم انگیزه مضاعفی برای حضور در رویدادهای مختلف را داریم.

او افزود: شرایط اردوها خوب است خوشبختانه آمادگی خوبی داریم. حضور در لیگ‌های جهانی اهمیت بالایی دارد چراکه می‌توانیم امتیاز خود را افزایش بدهیم. مسابقات ژاپن هم سطح بالایی دارد و قطعا تلاش می‌کنیم مسیر موفقیت‌مان را در آنجا هم ادامه دهیم.

خاکسار در پایان درخصوص شانس کسب سهمیه المپیک گفت: قطعا شانس داریم و در کنار این زمان کافی هم برای کسب امتیاز لازم وجود دارد. در این مدت در مسابقات مختلفی شرکت خواهیم کرد تلاش می‌کنیم حضورمان توام با موفقیت باشد. المپیک میدان ناشناخته‌ای برای ماست ولی به خوبی می‌دانیم که میدان بزرگی هم است، امیدوارم بتوانیم در صورت کسب سهمیه نتایج خوبی را ثبت کنیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا