فدراسیون پیش از مسابقات ژاپن جوایز قهرمانان را پرداخت نماید

طی روزهای اخیر شاهد هستیم که خبرگزاری های کشور از عدم پرداخت جوایز مرحله اول کاراته وان توسط فدراسیون کاراته خبرهایی را عنوان داشتند که پایگاه خبری کاراته نیوز پیش از این؛ هزینه اعزام ملی پوشان به ازبکستان را دلیل عدم پرداخت جوایز اعلام کرد. البته هیچ شکی نیست که برگزاری رقابت های کاراته وان برای آینده سازان این رشته ورزشی صرفاً جنبه ی مالی داشته و برگزاری این مسابقات کلاهی بزرگ بوده که بر سر آینده سازان کاراته این سرزمین گذاشته شده است.

اما بسیار مضحک است که فدراسیون کاراته تحت مدیریت جدید با صدور بخشنامه های متعدد تنها به فکر پر کردن خزانه مالی فدراسیون بوده است. برای تایید حرفمان کافیست به بخشنامه مسابقات بزرگسالان که توسط سرپرست دبیری فدراسیون کاراته امضا شد، اشاره کنیم که قرار بود این رقابت ها جهت انتخاب نفرات برتر برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شود اما تمام این نمایش هدفی جز برگزاری یک مسابقه و پر کردن خزانه خالی فدراسیون نبود. البته این احتمال وجود دارد که فقط حق امضاها بعهده سرپرست دبیری فدراسیون می باشد و تصمیمات در اتاقی که آقای رییس و مشاورش حضور دارند گرفته می شود ( یک نکته مخصوص آقای رییس؛ آزموده را آزمودن خطا است) ( یک نکته برای خوانندگان عزیز؛ در خبری مجزا به موضوع آقای مشاور اشاره خواهیم کرد)

حال به موضوع اصلی می پردازیم آن هم اینکه فدراسیون نشینان در نظر دارند هزینه مسابقات کاراته وان ژاپن را به مانند مسابقات آسیایی ازبکستان قرار است از جیب آینده سازان این کشور تامین کنند. مدیریت فدراسیون کاراته در تلاش است طی هفته های آینده جوایز اولین مرحله رقابت های کاراته وان را پرداخت نمایند و پس از آن دومین مرحله مسابقات کاراته وان را در تبریز برگزار نمایند تا با درآمد حاصل از این مسابقات هزینه ی اعزام تیم ملی بزرگسالان را به مسابقات لیگ جهانی ژاپن تامین نمایند.

 البته توصیه نویسنده به شما کاراته کاهای نونهال، نوجوان، جوان و امید کشورمان این است که مایوس نشوید. شما قرار است به مانند عابر بانک های سیار در پنج رویداد کاراته وان و یک انتخابی تیم ملی با ورودی های عجیب و غریب شرکت کنید تا به مسئولین فدراسیون کاراته در تامین هزینه اعزام تیم های ملی بزرگسالان به مسابقات کسب سهمیه المپیک کمک کنید.

شما قرار است تلاش کنید تا دیگران بهره ببرند که مصداق بارز آن در سال گذشته رخ داد، به صورتی که فدراسیون کاراته اردوهای متعددی برای تیم های ملی رده های پایه در استان های کشور بدون هزینه برگزار نمود و در پایان با بهانه عدم بودجه کافی ملی پوشان را به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام نکنند. بله تمام برنامه فدراسیون همین است که عنوان شد، یک نمایشنامه با موضوع طنز تلخ.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا