هروی: تا پیش از مسابقات ژاپن به انگلیس نمی‌رویم/ مشکلی در وزن اول المپیک نداریم

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته گفت: انگلیسی‌ها از ما خواستند تا یک اردوی مشترک با آنها داشته باشیم، اما تا قبل از لیگ جهانی ژاپن به این کشور نمی‌رویم.

به گزارش کاراته نیوز شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص شرایط تمرینات تیم ملی کاراته اظهار داشت: اردوی ما از دهم آغاز شده و تا عصر چهاردهم ادامه خواهد داشت. شرایط تمرینات ایده‌آل است و بچه‌ها مثل همیشه با روحیه بالا برنامه‌های ما را در تمرین اجرا می‌کنند.

وی افزود: مسابقات بعدی پانزدهم تا هفدهم شهریور در ژاپن برگزار می‌شود و ما باید برای کسب امتیاز‌های المپیک تلاش کنیم. خوشبختانه شرایط ملی پوشان در رنکینگ ایده‌آل است و ما باید برای حفظ جایگاه آنها و همچنین بهبود شرایط برخی از کاراته‌کا‌ها در رنکینگ تلاش کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران دعوت تیم کاراته انگلیس را برای اردوی مشترک قبول می‌کند یا خیر تصریح کرد: انگلیسی‌ها از ما خواستند تا یک اردوی مشترک با آنها داشته باشیم، اما تا قبل از لیگ جهانی ژاپن به این کشور نمی‌رویم. احتمال دارد در فاصله زمانی بین رقابت‌های روسیه و اسپانیا یک اردوی مشترک با تیم انگلیس داشته باشیم.

هروی در واکنش به اینکه آیا شرایط وزن اول المپیکی کاراته ایران نگران کننده نیست، خاطرنشان کرد: مشکلی در این وزن نداریم. کاراته‌های خوبی داریم و با توجه به مسابقات و زمانی که باقی مانده می‌توانیم در این وزن هم سهمیه المپیک کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا