ثابت کردیم بهترین در دنیا هستیم/ ابتدای راه قرار داریم

سرگروه تیم ملی کاراته گفت: با رسیدن به مدال طلای کومیته تیمی ثابت کردیم همچنان کاراته ایران بهترین تیم در دنیا است و تشنه کسب افتخار در رقابت‌های مختلف هستیم.

به گزارش کاراته نیوز ذبیح الله پورشیب با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: خدا را شکر در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا هم موفق شدم با کسب یک مدال طلای دیگر، جمع مدال‌های طلای خود را به عدد چهار برسانم. در مجموع ۶ بار در رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت کرده ام که در بخش انفرادی چهار طلا، یک نقره و یک برنز کسب کرده ام.

وی ادامه داد: تمام رقبای من در این دوره از مسابقات حضور داشتند. سطح مسابقات بالا بود که با نگاهی به جدول مدال آوران مشخص خواهد شد که کاراته آسیا به بلوغ فنی لازم رسیده و هیچ کشوری زنگ تفریح نیست. هر سال نیز این مسابقات سخت و سخت‌تر می‌شود. رسیدن به المپیک همانقدر که برای ما مهم است برای کشورهای دیگر هم شاید بیشتر از آن اهمیت داشته باشد و این موضوع به وضوح مشخص بود.

سرگروه تیم ملی کاراته افزود: مأموریت ما در ازبکستان در روز پایانی و با کسب مدال طلای با ارزش رقابتهای بخش تیمی کامل شد و این موفقیت به نوعی حاصل تلاش همه اعضای تیم و کادر فنی بود که یکبار دیگر قدرت کاراته ایران را به رخ رقبا کشیدیم و ثابت کردیم همچنان بهترین در دنیا هستیم.

وی در مورد کسب عنوان پرافتخارترین کاراته کای ایران در آسیا گفت: بعد از آنکه به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کردم، متوجه این موضوع شدم، برای من رکورد و عنوان مهم نیست، همیشه تلاش کرده ام در هر مسابقه‌ای برای بهترین نتیجه به روی تاتامی بروم. بدون شک از این پس نیز در همین مسیر گام بر می دارم. به تعداد مدال فکر نمی‌کنم، هر مسابقه‌ای برای من اهمیت خاص خود را دارد و برای موفقیت و اهتزاز پرچم کشورم از جان مایه می‌گذارم. همیشه سعی می‌کنم احترام پیراهن مقدس تیم ملی را داشته باشم و برای آن می جنگم.

پورشیب در پایان گفت: امتیاز این مدال برای من از هر چیزی مهمتر بود و باعث شد فاصله خود را با رقبا در رنکینگ کاهش دهم. هنوز مسیر کسب سهمیه ادامه دارد و چیزی تمام نشده است. این امتیازات خیلی به من کمک می‌کند و تلاش می‌کنم در رقابتهای بعدی هم به مدال برسم. تازه ابتدای این راه طولانی هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا