جوایز مدال آوران کاراته وان واریز نشد؟ / آیا پول حاصل از کاراته وان ها؛ هزینه ی اعزام تیم ملی به ازبکستان شد!؟

در حالی که نزدیک به یک هفته از رقابت های کاراته وان پسران می گذرد و کاراته وان دختران نیز عصر دیروز پایان یافت، اما هنوز جوایز نقدی مدال آوران آنها پرداخت نشده است.

به گزارش کاراته نیوز، طبق گفته های یک منبع آگاه فدراسیون کاراته هزینه های بدست آمده از ثبت نام کاراته کاهای رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید دراولین مرحله لیگ کاراته وان را خرج اعزام تیم ملی بزرگسالان به مسابقات آسیایی ازبکستان کرده است و در حال حاضر هیچگونه موجودی در حساب فدراسیون کاراته نیست تا جوایز مدال آوران را پرداخت نمایند. این در حالیست که سال گذشته فدراسیون کاراته جوایز نقدی کاراته کاها را به صورت کارت های هدیه پس از پایان مسابقات پرداخت می کرد.

مسئولین فدراسیون کاراته همانطور که در مطالب قبل عنوان کرده بودیم کاراته کاها و مربیان را به مثال عابربانک سیار فرض کرده و هدف خود از برگزاری رقابت های کاراته وان را پر کردن خزانه فدراسیون کاراته دانسته است.

  • اینجا بخوانید؛

فدراسیون کاراته مربیان و بازیکنان را عابربانک سیار نبیند

آیا درست است تا فدراسیون کاراته از پول جیب کاراته کاهای نونهالان و نوجوانان کشورمان برای اعزام تیم بزرگسالان به مسابقات برون مرزی بهره ببرد؟ پس قول هایی که نزدیک انتخابات برای حضور اسپانسر داده بودید چه شد؟

آقایان مسئول همه چیز را فدای المپیک نکنید؟ کاراته را برای حضور در المپیک به ورطه نابودی نکشانید؟ اگر رده های پایه را به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام نمی کنید، حداقل با تصمیمات غلط و عدم پرداخت جوایزشان که حق این قهرمانان است، از این رشته ورزشی دلسردشان نکنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا