سرمربی تیم ملی کاراته: ایران از همه حریفان آسیایی بالاتر است

سرمربی تیم ملی کاراته در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان، گفت: کاراته ایران از تمامی حریفان قاره‌کهن بالاتر است و البته این مسابقات تنها یک پله از ۹ رویداد برای کسب سهمیه المپیک توکیو است.

رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا از روز جمعه هفته جاری به میزیانی ازبکستان و در شهر تاشکند آغاز می شود.

بر این اساس، کاراته کاهای ایران برای حضور در این مسابقات، عصر فردا (سه شنبه) تهران را به مقصد تاشکند ترک می‌کنند.

به گزارش کاراته نیوز «شهرام هروی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص آخرین شرایط ملی‌پوشان کشورمان، گفت: بعد از لیگ جهانی چین، سه مرحله اردو داشتیم. بازیکنان به دلیل حضور در اردوها و مسابقات متوالی نیاز به ریکاوری داشتند و سعی کردیم آنان را از لحاظ روحی و آمادگی جسمانی به شرایط مسابقه بازگردانیم.

وی شرایط تیم کومیته مردان ایران را مثبت ارزیابی کرد و توضیح داد: تلاشمان این است تا به اهدافمان در مسابقات قهرمانی آسیا دست یابیم. می خواهیم عنوان قهرمانی کومیته مردان که در دوره گذشته و در اردن به دست آوردیم را تکرار کنیم.

هروی گفت: مسابقات قهرمانی آسیا از لحاظ امتیاز رنکینگ جهانی همچون رقابت‌های کاراته وان است. البته مسابقات آسیایی تنها یک پله است و ۹ رویداد دیگر برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در پیش داریم.

سرمربی تیم ملی کاراته ایران، ادامه داد: بازیکنی که بتواند خود را در این ماراتن حفظ کند به المپیک خواهد رسید و ما نیز در کادر فنی تلاش می کنیم تا همه نفرات با آمادگی کافی در رویدادهای گوناگون روی تاتامی بروند.

وی گفت: به تمامی نفرات تیم ملی کاراته ایران در بخش کومیته انفرادی و تیمی برای موفقیت در آسیا امیدوار هستم.

هروی در مورد حریفان ایران در قهرمانی آسیا، گفت: دیگر تنها ژاپن حریف اصلی ما در قاره کهن نیست. جغرافیای کاراته در آسیا و جهان وسیع شده است، اما تیم ایران از همه حریفان آسیایی خود بالاتر است.

وی در خصوص زمان اعزام به تاشکند، گفت: ازبکستان تفاوت زمانی چندانی با ایران ندارد و ۲ روز زودتر از آغاز مسابقات به این کشور سفر کردن برای ما کافی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا