حسنی‌پور: حالا مدعی اصلی قهرمانی در آسیا هستیم/ تیم ملی کاراته بانشاط است

مربی تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی مردان متشکل از باتجربه‌ها و جوانان است و حالا این تیم مدعی اصلی قهرمانی در آسیاست.

به گزارش کاراته نیوز سعید حسنی‌پور در گفت‌وگو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که شرایط ملی‌پوشان در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا چطور است، گفت: خدا را شکر وضعیت تیم در فاصله چند روز به اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا خوب است. تیم ملی مردان متشکل از باتجربه‌ها و جوانان است و حالا این تیم مدعی اصلی قهرمانی در آسیا است. می‌رویم تا ان‌شاءالله یک نتیجه خوب در این رویداد کسب کنیم. ما می‌خواهیم در مسابقات کمیته تیمی و در بخش انفرادی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مربی تیم ملی کاراته در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پاسخ به این سوال که نزدیک بودن المپیک توکیو چقدر باعث بالا رفتن حساسیت مسابقات قهرمانی آسیا در بین کشورهای آسیایی به وجود آورده است، گفت: با توجه به اینکه این مسابقات امتیاز المپیکی دارد، برای کشورهای آسیایی خیلی رویداد مهم و حساسی است. به همین دلیل تمام کشورها با بهترین نفرات به این رویداد می‌آیند. رقبای ما هم مثل همیشه ژاپنی‌ها هستند. البته کشورهای دیگر مثل قزاقستان و اردن، با توجه به نتایجی که در لیگ‌های جهانی کسب کرده‌اند جزو رقبای ما محسوب می‌شوند و نباید آنها را دست‌کم بگیریم. قزاق‌ها در اوزان پایین رقیب نزدیکی به ما هستند و دیگر کشورها هم تک‌ستاره‌هایی را دارند. پس به هیچ عنوان نباید هیچ کشوری را دست‌کم بگیریم. ان‌شاءالله که در ازبکستان پرقدرت ظاهر خواهیم شد.

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: اگر در رنکینگ المپیک بخواهیم نماینده‌های قاره‌ها ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در روز آخر بررسی کنیم، این رقابت‌ها آخرین رویداد مهم برای قاره‌های آسیا است. به همین دلیل این رویداد برای آسیایی‌ها حائز اهمیت است.

وی در پایان صحبت‌های خود در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پاسخ به این سوال که آسیب‌ دیدگی جدی آیا در بین ملی‌پوشان وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: با توجه به تقویمی که فدراسیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جهانی برای برگزاری مسابقات اعلام کرده، ما با ترافیک رویدادهای مختلف روبرو هستیم. آسیب‌دیدگی در ورزش‌های رزمی جزئی از آن رشته است. البته نباید فراموش کنیم برگزاری مسابقات به این شکل یک حسن خوبی هم دارد. درواقع بچه‌های ما در این رویدادها حضور پیدا می‌کنند و از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی قرار دارند. روحیه بچه‌ها خدا را شکر خیلی خوب است، تیم با نشاطی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم نیتجه خوبی را در قهرمانی آسیا کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا