مسابقه در تاتامی کاراته وان تا پاسی از شب!؟

روز گذشته (جمعه) مسابقات کاراته وان در بخش کاتا تمام رده های سنی، پاراکاراته و کومیته نونهالان به میزبانی تهران برگزار شد که تا ساعت یک بامداد به طول انجامید

به گزارش کاراته نیوز، رقابت‌های کاراته وان نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید پسران به میزبانی استان تهران در سه روز در حال برگزاری است که برگزاری این مسابقات در کومیته‌ نونهالان، کاتا تمام رده های سنی و پاراکاراته با حاشیه همراه بود.

رقابت‌های کاتا و پاراکاراته و کومیته نونهالان روز گذشته (جمعه) در حالی از ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن شهید افراسیابی آغاز شد که تا ساعت یک بامداد به طول انجامید.

یکی از مربیان با تایید این خبر به کاراته نیوز، گفت‌: روز قبل مسابقات در پنج تاتامی برگزار می شد، اما به دلیل تاخیر در آغاز مسابقات و وقفه های طولانی، مسابقات کومیته نونهالان از ساعت ۱۵ بعدازظهر شروع شد و تا ساعت یک بامداد روز شنبه ادامه یافت.

لازم به ذکر است، دومین روز این رقابت ها با یک ساعت تاخیر آغاز شد، امیدواریم در ادامه مسئولین برگزاری مسابقات کاراته وان با اتخاذ تصمیمات درست، مسابقات را با روند بهتری ادامه یابد تا عملکرد مناسب تری از سوی مسابقه دهندگان و داوران مسابقه شاهد باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا