ثبت نام ۱۹۰۵ کاراته کا در اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران 

در اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران ۱۹۰۵ کاراته کا در ۴ رده سنی ثبت نام کرده و به مدت ۳ روز با هم مبارزه می کنند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران از دومین دوره برگزاری این رقابتها طی روزهای جمعه تا یکشنبه ۲۱ تا ۲۳ تیرماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می شود که با اتمام زمان ثبت نام در این مسابقات بیشترین شرکت کننده را می توان در رده سنی نونهالان دید با ۵۷۳ نفر. وزن ۵۵- کیلوگرم جوانان نیز با حضور ۱۵۵ کاراته کا شلوغ ترین وزن این مرحله را به خود اختصاص داده است.

با توجه به ثبت نام در رده نونهالان که ۵۷۳ کاراته کا حضور دارند، ۹۵ نفر در کاتای انفرادی، ۶۰ کاتارو در کاتای تیمی(۲۰تیم)، ۱۴۲ نفر در وزن ۳۵- کیلوگرم، ۱۰۲ نفر در وزن ۴۰-کیلوگرم، ۷۰ نفر در وزن ۴۵-کیلوگرم، ۴۵ نفر در وزن ۵۰- کیلوگرم، ۳۱ نفر در وزن ۵۵- کیلوگرم و ۲۸ نفر در وزن ۵۵+ کیلوگرم شرکت کرده اند.

در رده نوجوانان ۵۲۸ کاراته کا حضور دارند؛ ۶۷ نفر در کاتای انفرادی، ۱۵۴ نفر در وزن ۴۷-کیلوگرم، ۹۳ نفر در وزن ۵۲-کیلوگرم، ۷۸ نفر در وزن ۵۷-کیلوگرم، ۵۴ نفر در وزن ۶۳-کیلوگرم و ۴۱ نفر در هر یک از اوزان ۷۰- و ۷۰+ کیلوگرم.

در رده جوانان ۵۳۰ نفر شرکت کرده اند؛ ۶۶ نفر در کاتای انفرادی، ۳۳ نفر در کاتای تیمی(۱۱ تیمی)، ۱۵۵ نفر در وزن ۵۵- کیلوگرم، ۱۰۹ نفر در وزن ۶۱-کیلوگرم، ۷۹ نفردر وزن ۶۸-کیلوگرم، ۳۷ نفر در وزن ۷۶- کیلوگرم و ۵۱ نفر در وزن ۷۶+ کیلوگرم.

و در رده سنی امید که ۲۷۴ نفر به روی تاتامی می روند؛ در کاتا ۳۸ نفر، در وزن ۵۵-کیلوگرم، ۴۵ نفر، در وزن ۶۰-کیلوگرم، ۵۳ نفر، در وزن ۶۷- کیلوگرم، ۵۶ نفر، در وزن ۷۵-کیلوگرم، ۳۴ نفر، در وزن ۸۴- کیلوگرم ۲۲�򴮆فر و در وزن ۸۴+ کیلوگرم، ۲۶ نفر حضور دارند.

طبق برنامه روز جمعه رقابتهای تمام رده های سنی کاتا، کومیته رده سنی نونهالان و مسابقات پاراکاراته انجام خواهد شد.
روز شنبه ۲۱ تیرماه، مسابقات کومیته نوجوانان و کومیته اوزان ۵۵-و۷۶+ کیلوگرم جوانان
انجام می شود و روز یکشنبه نیز مسابقات اوزان ۶۱-۶۸-و ۷۶-کیلوگرم جوانان و پیکارهای رده سنی امید برگزار می شود.

گفتنی است، مسابقات از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا