کاپیتان تیم ملی کاراته: هیچگاه به حضور در انتخابی نه نگفته ام

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با تاکید براینکه هیچگاه به حضور در مسابقات انتخابی نه نگفته است، افزود: به نظر سرمربی تیم ملی برای شرکت در رقابت انتخابی احترام گذاشته و خوشبختانه جواز حضور در قهرمانی آسیا را به دست آوردم.

به گزارش کاراته نیوز «ذبیح‌الله پورشیب» در گفت وگو با ایرنا در خصوص برتری در مسابقات انتخابی برای حضور در قهرمانی آسیا، اظهار داشت: خدا را شاکرم که با برتری مقابل حریفان در ترکیب اصلی قرار گرفتم و می‌توانم بار دیگر در قهرمانی آسیا به میدان بروم.

ممسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا از ۲۸ تیرماه در شهر تاشکند ازبکستان آغاز می‌شود.

وی که چهار طلا، یک نقره و ۲ برنز آسیا را در کارنامه دارد، ادامه داد: تلاشم کسب بهترین نتیجه است، چراکه مدال طلا و امتیازات مسابقات قهرمانی آسیا از اهمیت زیادی برخوردار است.

پورشیب گفت: مسابقات آسیایی ازبکستان بهترین فرصت است تا با کسب نتیجه‌ای مناسب، فاصله‌ام را با رقیبان خارجی که در رقابت‌های گوناگونی شرکت می‌کنند، افزایش دهم.

کاراته‌کا ون منهای ۸۴ کیلوگرم ایران، گفت: مسابقات انتخابی حساسیت خاصی دارد و در این سال‌ها مشکلی با حضور در این پیکارها نداشته ام. سرمربی تیم ملی شرایط را توضیح داد و اعلام کرد باید در انتخابی شرکت کنم و به نظرش احترام گذاشتم و هیچگونه ناراحتی از حضور در انتخابی ندارم.

وی با بیان اینکه هیچ زمانی به حواشی فکر نکرده است، افزود: از سال ۲۰۰۵ افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم و نتایجی که به دست آورده‌ام نیز مشخص است.

پورشیب در مورد شرایط تیم کاراته ایران در مسیر رسیدن به المپیک ۲۰۲۰، عنوان کرد: بازیکنان در سطح فنی بالایی هستند و کادر فنی با برنامه‌ریزی مناسب، کاراته‌کاها را به بهترین شرایط رسانده است و نتایج نیز مشخص است. رئیس فدراسیون هم تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط مطلوب به کار بسته و امیدوارم این مسیر ادامهیابد.

کاپیتان تیم ایران ابراز امیدواری که حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از کاراته ادامه داشته و حتی افزایش یابد.

وی گفت: مسئولان از کاراته توقع دارند نتایج خوبی در المپیک کسب کند و همه باید متحد باشیم و شرایط فراهم باشد تا به هدف بزرگمان برسیم. المپیک رویداد مهمی است و در یکسال باقی مانده همه باید تلاشمان را اضافه کنیم.

کاپیتان ایران که مدال‌های رنگارنگی از مسابقات مختلف دارد، ادامه داد: تعداد کمی می‌توانند در بزرگترین رویداد ورزشی جهان به میدان بروند. آروزی هر ورزشکاری است در المپیک حضور یابد و به مدال برسد. سال‌ها تلاش کرده ام و اکنون زمان بهره‌برداری و رسیدن به المپیک است.

وی افزود: سهمیه مسابقات به اسم کاراته‌کاها است و امیدوارم هر فردی از ایران راهی توکیو می‌شود برای پرچم ایران افتخار آفرینی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا