با اعلام لیست اسامی اعزامی به مسابقات آسیایی؛ هروی مصاحبه خود را وتو کرد

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جهت حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در ازبکستان، امروز(شنبه) در سالن کبگانیان برگزار شد و تیم ملی ترکیب خود در دو بخش انفرادی و تیمی را شناخت.

به گزارش کاراته نیوز، اما در لیست اسامی نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی تنها نام یک بازیکن از چهار بازیکن امید دعوتی به این رقابت ها دیده می شود و این موضوع در حالی اتفاق افتاد که شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در مصاحبه ای که با سایت فدراسیون کاراته در تاریخ ۳ تیر ۹۸ انجام داد عنوان کرد از میان ۴ کاراته کا دعوتی به اردوی تیم ملی بعد از برگزاری رقابت انتخابی ، ۲ نفر در بخش کومیته تیمی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا ازبکستان فیکس خواهند شد. اما با نگاه به ترکیب اعلامی در بخش کومیته تیمی، تنها نام باربد صداقت مشاهده می شود و مابقی نفرات از بازیکنان حاضر در تیم ملی بزرگسالان در اردو انتخاب شده اند.

امیدواریم هروی به این سوال پاسخ دهد که چر ا برخلاف گفته های خود در مصاحبه با سایت فدراسیون کاراته تنها یک بازیکن را انتخاب کرده است؟

با توجه به اختیار تام سرمربیان تیم ملی کاراته آقایان و بانوان در انتخاب نفرات برای حضور در کومیته تیمی، تنها انتظار قهرمانی در این بخش از هردو تیم آقایان و بانوان می رود چرا که در قسمت آقایان به جز باربد صداقت باقی بازیکنان طی اردوهای متوالی زیر نظر مربیان تیم ملی بزرگسالان به تمرین پرداختند و در مسابقات متعددی را در رده بزرگسالان به میدان رفتند و در قسمت بانوان نیز تیم بانوان دو مدال طلا در بخش کومیته تیمی در رقابت های آسیایی را در سابقه خود داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا