پنجمین مرحله اردوی تیم کاراته پلیس‌های ایران برگزار شد

پنجمین مرحله اردوی تیم منتخب پلیس های ایران با حضور ۱۵ کاراته کا در استان کرمان در حال برگزاری می باشد

به گزارش کاراته نیوز، پنجمین مرحله  اردوی تیم کاراته پلیس کشور جهت حضور در هجدهمین دوره مسابقات پلیس های جهان از روز جمعه ٢۴ خرداد به میزبانی فرماندهی انتظامی استان کرمان اغاز و در حال برگزاری می باشد.

هجدهمین دوره مسابقات پلیس های جهان در ۶٠ رشته ورزشی در شهر چنگدو چین برگزار گردد که قرار است نیروی انتظامی ج.ا.ایران  نفرات منتخب رشته های ورزشی تکواندو، کاراته، کشتی، جودو و دومیدانی را در قالب تیم پلیس های ایران به رقابت هااعزام نماید.

 چهار مرحله ی قبلی اردوهای آماده سازی تیم کاراته پلیس کشورمان به میزبانی فرماندهی انتظامی استان قم برگزار گردیده است. پنجمین مرحله اردو با حضور ۱۵ کاراته کا منتخب در استان کرمان در حال برگزاری می باشد.

 تیم کاراته کنترلی پلیس جمهوری اسلامی ایران متشکل از کارکنان پایور در دو بخش کاتا و کومیته(انفرادی و تیمی) پانزدهم مردادماه با حضور ٨ ورزشکار و سرپرستی سرهنگ رضا کاظمی و مربیگری سرگرد ابوالقاسم پایدار به مسابقات جهانی اعزام می گردند.

همچنین سرهنگ بازنشسته محسن رشیدی نژاد به عنوان مدیر فنی و حسین کوهی به عنوان مربی بدنساز و دکتر امیربهادر دخیلی به عنوان پزشک تغذیه و فیزیوتراپ، تیم کاراته پلیس را تا قبل از اعزام به این رقابت ها همراهی می نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا