هروی: کاراته کاها باید روند مثبت خود را تداوم دهند

سرمربی تیم ملی کاراته ایران، گفت: ملی پوشان برای رسیدن به اهداف باید روند مثبت خود را ادامه دهند.

به گزارش کاراته نیوز «شهرام هروی» پس از حضور تیم ملی کاراته مردان ایران در لیگ جهانی شانگهای که با کسب یک مدال طلا، سه نقره و ۲ برنز از سوی شاگردانش همراه شد در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: در ۲ روز نخست این مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشتیم و باید تلاش کنیم تا این روند را در مسابقات پیش رو ادامه دهیم.

وی افزود: این مسابقات لیگ برتر جهانی بود و توانستیم نسبت به دوزه گذشته آن در مراکش، مدال ها را ۲ برابر کنیم.

سرمربی تیم ایران، گفت: در تمام اوزان به مدال رسیدیم و می خواهیم این نتایج و روند مثبت را در مرحله بعدی لیگ جهانی که در ژاپن است، تداوم بخشیم.

وی در مورد اینکه کاراته کاهای ایران نتوانستند در فینال برابر حریفان به امتیاز برسند، توضیح داد: هر مبارزه ای شرایط خود را دارد. ۲ روز ابتدایی عالی بودیم اما در فینال ها کمی مشکل داشتیم که حتماً در جلسات فنی این موضوع را بررسی می کنیم.

هروی در خصوص برنامه بعدی تیم ملی کاراته ایران، گفت: رقابت های قهرمانی آسیا که از ۲۷ خردادماه در ازبکستان برگزار می شود، برنامه بعدی ما خواهد بود.

وی در مورد نحوه گزینش کاراته کاهای کشورمان برای حضور در قهرمانی آسیا، گفت: عملکرد بازیکنان در مسابقات گوناگون، جایگاه آنان در رنکینگ و نظر کادر فنی، عواملی است که برای انتخاب در نظر می گیریم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: تا کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ زمان زیادی باقی مانده و باید با برنامه ریزی و قدرت در رویدادهای گوناگون شرکت کنیم تا به هدفمان برسیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا