طباطبایی: گل سرسبد کاراته وان شانگهای فینال تمام ایرانی بود/ برای کسب سهمیه کامل دختران و پسران برنامه داریم

رئیس فدراسیون کاراته گفت: کاراته وان شانگهای در سطح بالایی برگزار شد و گل سرسبد این مسابقات رقابت تمام ایرانی گنج‌زاده و اباذری در دیدار فینال بود

به گزارش کاراته نیوز حسن طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد تیم ملی کاراته در مرحله چهارم مسابقات لیگ برتر کاراته وان اظهار داشت: مسابقات ما برای کسب سهمه المپیک یک مسیر سخت و طولانی است و بچه‌ها در هر مسابقه با تمام توان خود ظاهر و زحمت زیادی را متحمل می‌شوند. ما حتی در داخل تیم ملی برای کسب سهمیه میان ملی‌پوشان رقابت داریم و بچه‌ها با تمام قوا برای کسب سهمیه در حال حرکت هستند.

وی تصریح کرد: لیگ برتر کاراته وان شانگهای نیز از سطح بالایی برخوردار بود و ما توانستیم مدال‌های خوبی را کسب کنیم. گل سرسبد مسابقات شانگهای فینال تمام ایرانی گنج‌زاده و اباذری بود. اینکه در میان برترین قدرت‌های کاراته دنیا دو ایران به دیدار فینال صعود کردند برای کاراته کشور افتخار بزرگی بود امتیازات خوبی را توانستیم در این مسابقات کسب کنیم و رنکینگ بچه‌ها بهبود پیدا کرد و امیدوارم این مسیر را تا انتها به درستی ادامه بدهیم و در کسب سهمیه موفق باشیم.

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص عملکرد بانوان در مسابقات اخیر گفت: ظرفیت‌های بانوان ما ظرفیت خوبی است، اما تجربه‌ای آقایان بسیار بیشتر از بانوان است. در حال فراهم کردن شرایطی هستیم تا تیم ملی را در بخش دختران نیز به سمتی ببریم که برای کسب سهمیه المپیک موفق باشیم.

طباطبایی در خصوص اظهارات خود مبنی بر تقویت بخش بانوان گفت: تقویت بانوان به این معنی است که حمایت‌های بیشتری از تیم و سرمربی داشته باشیم و ملزومات و احتیاجاتی که مورد نیاز تیم است را فراهم کنیم. مسابقه به مسابقه در حال انجام این کار هستیم و حمایت و کمک بیشتری می‌کنیم تا با یک تیم مقتدر برای کسب سهمیه موفق باشیم.

وی در خصوص اینکه در بخش بانوان نیز به دنبال کسب سهمیه کامل هستیم، گفت: برای کسب سهمیه کامل در بخش دختران و پسران برنامه داریم و انشاالله که موفق باشیم.

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص تامین منابع مالی برای حضور تیم ملی در رویدادهای متعدد گفت: تا به امروز که در تامین هزینه‌ها دچار مشکل نشدیم و امیدواریم با حمایت‌های وزارت ورزش ورزش و کمیته المپیک در ادامه راه نیز دچار مشکل نخواهیم شد و شرایط را به سمتی خواهیم برد که این معزل را پیش پای خود احساس نکنیم.

طباطبایی در خصوص مطرح شدن شایعه پرداخت حقوق ۶ میلیونی از سوی مسئولان کمیته المپیک به ورزشکاران تا مسابقات المپیک گفت: تا به امروز چنین چیزی به ما ابلاغ نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا