هروی: درگذشت محمدی شوک بزرگی به تیم وارد کرد/ در فینال می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: از دست دادن نوید محمدی شوک بزرگی به تیم ملی وارد کرد و همه ما از این اتفاق ناراحت شدیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چهارمین مرحله لیگ برتر جهانی کاراته وان ۲۰۱۹ در حالی به مدت ۳ روز در شهر شانگهای چین و با حضور ۵۴۳ کاراته کا از ۷۶ کشور برگزار شد که کاراته ایران با کسب یک طلا و ۳ نقره و ۴ برنز به کار خود پایان داد و در پایان تیم ایران در بخش کومیته مردان موفق شد بالاتر از سایر تیم ها بر سکوی قهرمانی بایستد.سجاد گنج زاده مدال طلا، بهمن عسگری، صالح اباذری و سید علی کریمی مدال های نقره، مجید حسن نیا و مهدی خدابخشی نیز مدال های برنز تیم ایران در بخش مردان را کسب کردند. هدایت تیم ملی مردان برعهده شهرام هروی است، شهاب سلطانی نیز در این رقابت‌ها به عنوان مربی کنار تیم حضور داشت.

شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درگذشت نوید محمدی نخستین مدال آور کاراته ایران در المپیک جوانان آرژانتین را به جامعه کاراته و خانواده وی تسلیت، گفت: از دست دادن نوید محمدی واقعا برای جامعه کاراته اتفاق تلخ و غیر قابل باوری و درد ناک بود، از صمیم قلب برای خانواده وی از خداوند طلب صبر و آرامش دارم و امیدوارم که روح نوید عزیر غرق در رحمت الهی باشد. در پایان مسابقات لیگ جهانی کاراته وان چین با اعضا تیم ملی و مربیان تصمیم گرفتیم که این قهرمانی را تقدیم کنیم به روح نوید محمدی عزیز و خانواده وی کنیم، نام او در کاراته ایران ماندگار شده و همیشه همه ما به یاد این قهرمان بزرگ خواهیم بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: نوید محمدی یک استعدادی در کاراته بود که متاسفانه او را در اوج موفقیت از دست دادیم. محمدی در یک مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان به اردوها دعوت شد و پیش از اعزام تیم ملی به لیگ جهانی کاراته وان در کنار بزرگسالان تمرین می‌کرد. او می توانست در آینده برای کاراته ایران در بخش بزرگسالان هم افتخارآفرینی کند اما متاسفانه خیلی زود او را از دست دادیم، این اتفاق در روحیه تمام تیم ملی پوشان تاثیر منفی گذاشت. از دست دادن محمدی شوک بزرگی به تیم وارد کرد و همه ما از این اتفاق ناراحت شدیم. امیدوارم که خداوند به خانواده وی صبر بدهد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که نتایج رقم خورده در این مسابقات از نظر شما چطور بود، اظهار داشت: مسابقات خوبی در چین برگزار شد، سطح فنی مسابقات بالا بود، ما باید در ۲ وزن در فینال این مسابقات بهتر ظاهر می‌شدیم. انشالله در مسابقات بعدی نتایجی بهتر از این باید کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا