سلطانی‎فر: امیدوارم کاراته با سه مدال در المپیک تاریخ‎ساز شود

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه انتظارمان از رشته کاراته برای المپیک توکیو بالا است، گفت: امیدوارم کاراته با کسب سه مدال در این دوره بازی‎ها تاریخ‎ساز شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک به منظور بررسی برنامه‌های فدراسیون کاراته و تیروکمان برای کسب سهمیه المپیک امروز برگزار شد.

در این نشست مسعود سلطانی فر در نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک با تاکید بر توان بالای قهرمانان کاراته ایران گفت: معتقدم در المپیک آینده کاراته حماسه ساز می‌شود و امیدوارم حداقل با سه مدال تاریخ سازی کند.

وزیر ورزش و جوانان از طباطبایی رئیس فدراسیون خواست تمام تمرکز خود را برای کسب بیشترین سهمیه و مدال آوری در بازی‌های المپیک بگذارد. وی تاکید کرد که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم همه گونه همکاری و پشتیبانی را از قهرمانان خواهند داشت.

در نشست امروز طباطبایی رییس فدراسیون کاراته هم با تشکر از حمایت‌های زیاد کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف گذاری ما کسب ۶ سهمیه زنان و مردان در المپیک است و تصور می‌کنم مدال آوری کاراته ایران در توکیو همگان را متعجب خواهد کرد

رئیس فدراسیون کاراته گفت: تلاش می‌کنیم در رده بانوان مدال المپیک کاراته خوشرنگ تر از مدال کیمیا علیزاده (برنز تکواندو) باشد ضمن اینکه در رده مردان هدف گذاری ما کسب دو مدال طلای کومیته خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا