سیدحسن طباطبایی: دموکراسی انتخابات در زمان سلطانی‌‌فر اجرایی شد/ در سه سال گذشته شاهد بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌کاره بودیم/ پیشرفت ورزش با همه محدودیت‌ها چشم‌گیر بود

رئیس فدراسیون کاراته گفت: انتخابات همیشه با دموکراسی کامل برگزار شده و هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش و جوانان نبوده همه این موارد در مجموع نشان از مدیریت خوب وزیر ورزش و جوانان است.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته، درباره عملکرد دکتر سلطانی‌فر در چند سال اخیر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: اگر بخواهیم عملکرد آقای سلطانی‌فر را در سه بخش سخت افزاری، توسعه اماکن ورزشی و بخش ادارات کل استان‌ها و … بخواهیم ارزیابی کنیم به کارنامه درخشانی برخواهیم خورد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی که دشمنان انقلاب اسلامی آن را به وجود آوردند قطعا ما را با مشکلات و مسائل مالی در مباحث عمرانی مواجه ساخت. اما خوشبختانه دراین زمینه و با این شرایط موجود ما در بخش توسعه و بازسازی اماکن ورزشی فعالیت خوبی را شاهد هستیم.

طباطبایی افزود: اکثر ورزشگاه‌هایی که در دوره‌های گذشته نیمه کاره رها شده بودند در زمان آقای سلطانی‌فر تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند. به نظرم در این زمنیه کارهای بزرگی انجام شده و نباید آنها را نایده گرفت.

رئیس فدراسیون کاراته اضافه کرد: در بحث مدیریت اعتبارات دولتی، به نظرم با توجه به ظرفیت‌های موجود در این بخش نیز عملکرد قابل قبولی را شاهد بودیم. در بحث فدراسیون‌ها باید اشاره کنم، انتخابات همیشه با دموکراسی کامل برگزار شده و هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش و جوانان نبوده همه این موارد در مجموع نشان از مدیریت خوب وزیر ورزش و جوانان است. در کنار همه این موارد نکته بسیار مهم استفاده از نیروهای جوان در بخش‌های مدیریتی از اقدامات پسندیده آقای سلطانی‌فر است که نباید نادیده گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا