رئیس هیات کاراته شاهرود:اعتراض‌ها منطقی باشد/ دوستان چون ضوابط را نمی‌دانند می‌خواهند روابط ایجاد کنند/ باید با هنجارشکنی‌ها مقابله کنیم

رئیس هیات کاراته شاهرود گفت: باید با هنجار شکنی‌هایی که دوستان در هیات کاراته شاهرود انجام می‌دهند، مقابله کنیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود رشیدی، رئیس هیات کاراته شاهرود، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص طومار اعتراضی که توسط جمعی از اساتید، ورزشکاران و داوران کاراته این استان امضا شده است، بیان کرد: سردسته افرادی که این کار را انجام می‌دهد داریوش رضایی است. گزارشی در این خصوص نوشتم و این گزارش به اداره کل استان سمنان و اداره ورزش و جوانان شاهرود داده شد. هر کس هر ادعایی دارد مگر اینکه مورد تایید محاکم قضایی یا مسئولین مربوطه بگیرد، شخص یا برکنار می‌شود یا مورد بازخواست قرار خواهد گرفت. تا به حال دو جلسه در شهرستان شاهرود داشتیم، همه این نظر را داشتند که دوستان اشتباه می‌‌کنند و راه را اشتباه می‌روند.

وی افزود: ۳۰ نفر این نامه را امضا کردند و ما ۸۰۰ نفر هستیم که علیه این‌ها امضا کردیم و قرار نیست جو را شلوغ کنیم و تشویش اذهان عمومی انجام بدهیم. هفته قبل جلسه‌ای را در حراست اداره کل داشتیم و خود اداره کل همه مواردی که این دوستان عرض می‌کنند را منتفی دانست. منتهای مراتب که چرا این کار را انجام می‌دهند، پیرامون سه موضوع در شهرستان است. یکی در خصوص قیمت احکام است که می‌خواهند به بچه‌ها بدهند، دوم در رابطه با حضور بانوان به عنوان داور در مسابقات آقایان است و بحث سومی که به وجود آمد پیرامون باشگاه کوثر است.

رشیدی عنوان کرد: ما اقدام قضایی لازم را انجام دادیم و در دادگاه شکایت کردیم. احتمالا این هفته باید برویم و بند آخر آن اعاده حیثیت است و بقیه موارد آن هم مربوط به سازمان است نه شخص خاصی که الان در فضای مجازی پخش شده است. اگر کسی اعتراضی دارد باید برنامه‌ریزی شده باشد، شما اگر اعتراض داشتید، نامه خود را به اداره کل تحویل می‌دادید.

رئیس هیات کاراته شاهرود تصریح کرد: ما منافع شهرستان را در نظر گرفتیم، با توجه به فشار اقتصادی که از سال قبل شروع شده است، قاعدتا درخواست کردیم سهم شهرستان گرفته نشود، اما مقصر این موضوع شهرستان و استان نیست. ما روابط خود را داریم و بنابر ضوابط می‌خواهیم عمل کنیم، دوستان چون ضوابط را نمی‌دانند می‌خواهند روابط ایجاد کنند و این داستان‌ها را به وجود می‌آورند.

وی در پایان گفت: در خصوص افرادی که طومار را امضا کرده بودند، تحقیق کردیم، برای مثال با علیرضا خالصی و محسن محمدیان تماس گرفتیم و گفتند اصلا این متن را نخواندند. ما هم طوماری را آماده کردیم و علیه این‌ها خواستار برخورد شدیم. این‌ها می‌خواهند هنجارهای ما را بشکنند و باید با هنجارشکنی مقابله کنیم و اجازه ندهیم خانواده‌ها از وضعیت موجود شاکی باشند و باید خانواده‌، هنرجو و جامعه ما راضی باشند.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا