طباطبایی:خودمان را از مدال کاتا محروم نمی‌دانستیم/ عملکرد تیم بانوان در رقابت‌های ترکیه درخشان بود/ یک سال تاریخی پیش روی کاراته است

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته گفت: شاید عده‌ای بر این باور بودند که بانوان کاراته نمی‌توانند در راه کسب سهمیه المپیک موفق باشند، اما دختران ما در رقابت‌های ترکیه درخشیدند.

به گزارش کاراته نیوز سید حسن طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص درخشش تیم ملی کاراته ایران در رقابت‌های کاراته وان ترکیه اظهار داشت: عملکرد بچه‌ها در کاراته وان ترکیه خیلی خوب بود و باید از کادر اجرایی فدراسیون، کادرفنی، بازیکنان و همچنین مربیان سازنده استان‌ها تشکر کنم که همگی در این موفقیت سهیم هستند. امیدوارم این کار تیمی ادامه داشته باشد تا بتوانیم در مسابقات پیش رو هم عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهیم.

وی افزود: مسیر سخت و طولانی در راه کسب سهمیه المپیک داریم و باید با برنامه کار را پیش ببریم تا بتوانیم حداکثر سهمیه المپیک را کسب کرده و دل دوست داران کاراته کشور را شاد کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به درخشش بانوان در این رقابت‌ها تصریح کرد: شاید عده‌ای بر این باور بودند که بانوان ما نمی‌توانند در راه کسب سهمیه المپیک موفق باشند، اما درخشش دختران کاراته ایران در مسابقات ترکیه نشان از توانایی‌های آنها داشت که امیدوارم با تداوم این نتایج، در بخش دختران هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی کسب نتایج درخشان تیم‌های کاتای مردان و بانوان را داشت یا خیر، گفت: ما خودمان را از مدال کاتا محروم نمی‌دانستیم و شاید برخی‌ها فکر می‌کردند کاتای ایران نمی‌تواند نتایج خوبی کسب کند، اما درخشش تیم مردان و کسب طلای تیمی ارزشمند بانوان بارقه‌هایی از امید را در دل دوست‌داران کاراته ایجاد کرد.

طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: یک سال تاریخی پیش روی کاراته خواهد بود و با حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، بزرگان کاراته و … فضای این رشته کاملا المپیکی است و به امید خدا باید بتوانیم علاوه بر کسب سهمیه، در المپیک ۲۰۲۰ هم نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا