طباطبایی: اتحاد خانواده کاراته به موفقیت ختم می شود

رئیس فدراسیون کاراته با تمجید از عملکرد تیم ملی ایران در لیگ جهانی سری آ استانبول، گفت: ادامه داشتن اتحاد و همدلی خانواده بزرگ کاراته ایران به موفقیت و کسب سهمیه کامل حضور در المپیک ختم خواهد شد.

به گزارش کاراته نیوز «سیدحسن طباطبایی» پس از کسب ۶ مدال طلا و ۳ برنز نمایندگان ایران در کاراته وان ترکیه و رسیدن به عنوان قهرمانی این رویداد، اظهار داشت: رقابت های ترکیه با حضور چهره های مطرح این رشته رزمی از سطح فنی قابل توجهی برخوردار بود. در واقع یک رویداد مهم برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را به خوبی به اتمام رساندیم.

وی افزود: باید این موفقیت را به خانواده بزرگ کاراته، مربیان تیم ملی، ورزشکاران، افرادی که کنار تیم ملی تلاش کرده اند و مربیان استانی که برای پرورش قهرمانان تلاش می کنند، تبریک بگویم.

طباطبایی با اشاره به اهمیت حمایت پیشکسوتان، تصریح کرد: این مساله از اهمیت زیادی برخوردار است و از بزرگان این رشته می خواهم در مسیر طولانی و سخت کسب سهمیه، همدلی و اتحاد را حفظ کنند.

وی در خصوص مشکلات مالی فدراسیون ها و حضور تیم ایران در مسابقات متعدد برای کسب سهمیه، گفت: قطعا در این راه وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک در حد توان به ما کمک خواهند کرد. البته شرایط اقتصادی حاکم بر کشور را درک می کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته، ادامه: ما نیز با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و همچنین تلاشی که اعضای هیات رئیسه دارند، شرایط را برای حضور تیم ملی در مسابقات مختلف در حد امکان فراهم می کنیم.

وی گفت: تمام تلاش این است تا سهمیه های کامل حضور در المپیک را کسب کنیم و بتوانیم در توکیو برای کاروان ورزشی ایران، مدال های ارزشمندی را به ارمغان آوریم.

طباطبایی ادامه داد: مهمترین مساله در این مقطع زمانی، اعتماد به نفس بالایی است که بازیکنان پیدا کرده اند و باید حفظ شود. تمامی این فاکتورها با اتحاد علنی می شود و نباید این فرصت طلایی برتی کاراته ایران از دست برود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا