خاکسار و کاتای تیمی بانوان فینالیست شدند

نماینده وزن منهای ۵۵ کیلوگرم و کاتای تیمی بانوان فینالیست شدند، یک تیم دیگر کاتای بانوان به دیدار رده بندی راه یافت.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در اولین روز از دومین مرحله لیگ سری آ که در شهر استانبول ترکیه از صبح امروز آغاز شد، طراوت خاکسار در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم و کاتای تیمی بانوان با ترکیب پریسا رحمانی، مائده نصیری پی و مهری یزدانی با غلبه بر تمامی حریفان فینالیست شدند.

تیم دیگر کاتای بانوان با ترکیب مظفری نژاد، حسینی نصب و صادقی به دیدار رده بندی رسید.

نتایج کسب شده تا بدین لحظه به ترتیب ذیل است:

در وزن ۵۵- کیلوگرم، طراوت خاکسار ابتدا مقابل سیمونا زابورسکا از مقدونیه بعد از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد. سپس گلمیرا اوسانوآ از قزاقستان را ۴ بر یک برد. در ادامه با نتیجه ۴ بر صفر لائورن فورباتو فرانسوی را از پیش رو برداشت.

در مبارزه چهارم ۵ بر صفر شیوری ناکامورای ژاپنی را مغلوب کرد و در دور پنجم ۳ بر صفر از سد الساندرا حسنی از کرواسی گذشت.

خاکسار در نیمه نهایی ۹ بر ۴ جانا بیتس آلمانی دارنده نقره و برنز جهان را شکست داد و فینالیست شد.

او روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف ژو ون از چین تایپه خواهد رفت.

در همین وزن فاطمه چالاکی دور اول ۳ بر صفر مایری کرین ایرلندی را برد. سپس با همین نتیجه از سد سنزیا بوروگنری از ایتالیا گذشت. او در سومین دیدار پس از تساوی یک بر یک مقابل تی تانگ دین ویتنامی با قانون سنشو برنده شد و به دور چهارم رفت. در بازی چهارم با نتیجه ۳ بر صفر بر سوینچ راخیموآ از ازبکستان غلبه کرد. در ادامه ۴ بر صفر نتیجه را به جانا بیتس آلمانی واگذار کرد و از حضور در ادامه رقابتها بازماند.

در کاتای تیمی بانوان، تیم ایران با ترکیب پریسا رحمانی، مائده نصیری پی و مهری یزدانی امتیازات ۲۳.۲۸ و ۲۴.۶ را در دور های اول و دوم بدست آورد و فینالیست شد.

این تیم روز یکشنبه برای کسب مدال طلا مقابل تیم استرالیا صف آرایی خواهد کرد.

دیگر تیم ایرانی با ترکیب مظفری نژاد، حسینی نصب و صادقی امتیازات ۲۳.۸ و ۲۳.۲۸ را در دورهای اول و دوم کسب کرد و به عنوان تیم سوم به دیدار رده بندی رفت.

این تیم روز یکشنبه برای کسب مدال برنز با تیم پرو دیدار می کند.

در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم، سارا بهمنیار ابتدا بورسا توران از ترکیه را یک بر صفر مغلوب کرد. سپس ۹ بر ۲ آنا ماریا دامولیدو ایتالیایی را شکست داد. در بازی سوم مقابل حریف فیلیپینی با توجه به هانسوکو شدن حریف به برتری رسید و گام به دور بعد گذاشت.

او در چهارمین مبارزه بعد از تساوی مقابل آیکا تادونو ژاپنی در هانتی شکست خورد و از حضور در ادامه مسابقات بازماند.

در کاتای انفرادی مردان، ابوالفضل شهرجردی در گروه ۱۶ با حریفانی از ایتالیا، اسپانیا، فنلاند، الجزایر، اسلوونی، ژاپن، سوئیس، مقدونیه، چین تایپه، هلند، آذربایجان و روسیه مبارزه کرد و بعد از کسب امتیاز ۲۳.۸۶ از گردونه رقابتها کنار رفت و نتوانست به دور بعد صعود کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا