دباغیان: منتقدان کاراته باید به طباطبایی فرصت دهند

مربی سابق تیم ملی کاراته گفت: منتقدان کاراته باید به طباطبایی فرصت دهند، زیرا مشکلات زیادی از قبل به جا مانده است.

به گزارش کاراته نیوز غلامرضا دباغیان سرمربی سابق تیم ملی کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ملی کاراته ایران تا شروع مسابقات المپیک زمان زیادی دارد و تقریبا باید ۹ مسابقه دیگر را پشت سر بگذراد تا به این مسابقات راه پیدا کند.

وی در ادامه گفت: با شناختی که از مسئولان فدراسیون، کادرفنی و بازیکنان تیم ملی دارم اطمینان دارم که با کمک‌های فدراسیون کاراته، ملی پوشان به موفقیت‌های بیشتری در این مسابقات خواهد رسید.

دباغیان همچنین در خصوص انتقاداتی که بر فدراسیون کاراته به خاطر مشکلاتی از جمله نبود خانه کاراته و دستمزد ملی پوشان در این رشته ورزشی وارد می‌شود نیز گفت: فدراسیون کاراته سالن ورزشی کبکانیان را در اختیار دارد و مشکلی از بابت سالن محل تمرین وجود ندارد ضمن اینکه با تلاش‌های فدراسیون یک سالن مجهز در مجموعه ورزشی انقلاب در اختیار تیم ملی گذاشته شده است و گمان نمی‌کنم که ملی پوشان مشکلی از بابت محل تمرین داشته باشند.

مربی سابق تیم ملی کاراته در ادامه به دفاع از عملکرد طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته پرداخت و گفت: منتقدان باید به طباطبایی ۲ سال زمان دهند تا او بتواند عملکرد خود را نشان دهد و به کاراته ایران کمک کند.

وی همچنین عنوان کرد فدراسیون کاراته در سال‌های گذشته نزدیک به ۱۴ رئیس و سرپرست عوض کرده است که فدراسیون کاراته از این بابت آسیب‌های زیادی دیده است.

دباغیان همچنین عنوان کرد: اگر مشکلی در کاراته وجود دارد مربوط به گذشته است و این مشکلات هم فعلا حل شدنی نیست و نیاز به زمان دارد.

دباغیان همچنین در ادامه نبود حامی مالی را مشکل اصلی ورزش کاراته دانست و ابراز امیدواری کرد این مشکلات هرچه زود‌تر حل شود تا کاراته ایران بتواند در المپیک ۲۰۲۰ توکیو عصای دست کاروان ورزشی ایران باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا