هروی: حضور مسئولین انگیزه ملی پوشان کاراته را مضاعف کرد

سرمربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین رئیس کمیته ملی ملی المپیک در اردوی تیم ملی موجب افزایش انگیزه کاراته کاها شد، گفت: امیدوارم با رسیدن به المپیک و کسب مدال های خوب در این رویداد، جواب اعتمادها را بدهیم.

به گزارش کاراته نیوز «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دعوت «شهرام هروی» سرمربی تیم ملی کاراته ایران که از کارمندان تامین اجتماعی است، از اردوی تیم های کاراته زنان و مردان ایران بازدید کرد.

«سیدرضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک و «سیدحسن طباطبایی» رئیس فدراسیون کاراته نیز در این بازدید، شریعتمداری را همراهی کردند.

«شهرام هروی» در این خصوص به ایرنا، گفت: حضور مسئولین و بازدید آنان، موجب انگیزه مضاعف تیم ایران شد.

وی افزود: شریعتمداری یک بار میزبان ملی پوشان در وزارتخانه بود و امروز نیز در محل اردو حاضر شد که نشان از علاقه وی به ورزش و به خصوص کاراته دارد. قطعا حمایت های وزیر تعاون موجب می شود تا با شرایط بهتری مسیر دشوار رسیدن به المپیک را طی کنیم.

هروی تصریح کرد: رئیس کمیته ملی المپیک نیز در صحبت های خود، لطف زیادی به مجموعه تیم ملی کاراته داشت. این مساله وظیفه ما را مضاعف می کند و به خصوص من و «سعید حسنی پور» مربی تیم ملی که کارمند سازمان تامین اجتماعی هستیم باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

در این بازدید، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع ملی پوشان، گفت: از علاقمندان و ورزشکاران این رشته ورزشی هستم. شما برای گرفتن نتیجه مناسب در مسابقات پیش رو باید از تدارک خوبی بهره ببرید تا در شرایط خاص المپیک بدرخشید و مقام های ارزشمندی را به ارمغان بیاورید، لذا هر کمکی از دست من برای موفقیت شما بر بیاید انجام خواهم داد.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران نیز اظهار داشت: روز خوبی برای کاراته است، چرا که جوانان خوش نام و خوش اخلاق کاراته کا، افتخار این را دارند که میزبان وزیر رفاه هستند. تیم ملی کاراته در هر دو بخش مردان و زنان تیمی منسجم، خوش اخلاق و بی حاشیه است که مهمترین عامل این بی حاشیه بودن حضور مربی نامداری به نام شهرام هروی در تیم است.

وی افزود: حضور شریعتمداری نشان دهنده عشق و علاقه وی به کاراته و ورزش است. کاراته رشته ای است که ما روی آن حساب ویژه ای در المپیک ۲۰۲۰ باز کرده ایم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا