سلطانی: کاراته ایران در ترکیه می درخشد

مربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: با توجه به شرایط فنی خوب ملی پوشان در اردو های برگزار شده کاراته ایران در لیگ جهانی ترکیه می درخشد.

به گزارش کاراته نیوز شهاب سلطانی مربی تیم ملی کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ملی پوشان کاراته کشورمان امروز آخرین تمریم خود را برای حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در ترکیه انجام دادند و فردا جهت انجام مسابقات خود عازم کشور ترکیه خواهند شد تا در مسابقات لیگ جهانی که در این کشور برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی در ادامه از روحیه بالای بازیکنان تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات ترکیه خبر داد و افزود: ملی پوشان در اردو‌های اخیر از سطح فنی بالایی برخوردار بودند و انگیزه‌های بالایی برای کسب مدال و افزایش امتیازات خود در این مسابقات دارند.

او همچنین در ادامه افزود: اگر مشکل خاصی به وجود نیاید ملی پوشان کاراته می‌توانند در این مسابقات بدرخشند و نتیاج خوبی کسب کنند.

سلطانی در ادامه در خصوص سطح مسابقات گفت: با توجه به حضور تمام ورزشکاران مطرح در این مسابقات، رقابت‌ها از سطح بالایی برخوردار است، اما با توجه به اینکه قوانین داوری در ورزش کاراته به شکلی است که در نهایت داور می‌تواند تصممیم گیرنه اصلی باشد پیش بینی در خصوص این رشته ورزشی سخت است. اما اگر مشکلی به وجود نیاید ملی پوشان کاراته در این مسابقه خواهند درخشید.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: از ملی پوشان حاضر در این اردو‌ها ۱۲ نفر با هزینه فدراسیون کاراته در قالب تیم بزرگسالان اعزام خواهند شد و چند ملی پوش جوان در تیم هم با کمک‌هایی از فدراسیون و پشتیبانی حامی مالی به این مسابقات اعزام می‌شوند که انتظار می‌رود آن‌ها نیز نتایج قابل قبولی کسب کنند.

وی در پیان از راه سخت ملی پوشان کاراته برای کسب سهمیه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه فدراسیون جهانی یک سیستم سخت و پرفشار را برای کسب سهمیه در این مسابقات انتخاب کرده است رسیدن به سهمه المپیک ۲۰۲۰ توکیو سخت می‌باشد، اما ملی پوشان کاراته در راه رسیدن به سهمیه موفق خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا