صافی: نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم/کشورهای شرق آسیا با برنامه پیش می روند.

احمد صافی سرمربی ایرانی تیم ملی کره جنوبی پس از پنج سال بار دیگر هدایت این تیم را قبول کرد و توانست در اولین حضورش با تیم ملی کره جنوبی در مسابقات شرق آسیا به دو مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز دست پیدا کند.

احمد صافی، سرمربی تیم ملی کره جنوبی در رابطه با این موضوع به خبرنگار کاراته نیوز گفت: در دوره اول حضورم در کره نتایج خوبی رقم خورد اما با پایان قرداد من و تغییر و تحولاتی که در فدراسیون کاراته کره جنوبی رخ داد، همکاری ما پایان یافت. پس از من دو مربی ژاپنی و یک مربی اسپانیایی جایگزین شدند که نتوانستند نتایج مورد نظر کره ای ها را کسب کنند در نتیجه فدراسیون کاراته کره جنوبی بار دیگر پیشنهاد همکاری داد و بنده هم قبول کردم.

وی ادامه داد: کره ای ها در تلاش اند تا دوباره به روال مدال آوری برگردند و از وضعیت نابسامانی که داشتند خارج شوند. همچنین نیم نگاهی نیز به کسب سهمیه المپیک توکیو دارند.

صافی درباره مسابقات شرق آسیا و مدال آوری ورزشکاران کره ای گفت: برخی از بازیکنان کره ای با توجه به شناختی که از من داشتند طی چند ماه گذشته در چند مرحله به ایران آمدند و زیر نظر من به تمرین پرداختند. تیم های شرق آسیا طی سالیان اخیر از مربیان ایرانی، ژاپنی، فرانسوی، استرالیایی و اروپایی متعدد در مقاطع مختلف سود بردند. تیم ما در این رقابت ها توانست دو طلا، سه نقره و چهاربرنز کسب کند که نسبت به سال قبل عملکرد بهتری بوده است.

سرمربی تیم کره خاطر نشان کرد: تیم ما موفق شد در چهار وزن بانوان چهار مدال کسب کند. همچنین توانستیم در بخش کاتا مردان یک مدال نقره کسب کنیم و در بخش کومیته نیز یک مدال طلا و یک مدال نقره و دو مدال برنز کسب نماید. ما توانستیم در کومیته تیمی مردان در یک جو یکطرفه و سنگین تیم هنگ کنگ را در کشور خودش شکست دهیم و به مدال برنز دست پیدا کنیم همچنین در کومیته تیمی بانوان نیز با شکست برابر تیم تایوان و توقف در مقابل ژاپن مدال برنز را بدست آوردیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا