مهدی‌زاده: انگیزه زیادی برای موفقیت در کاراته وان ترکیه دارم/ می‌خواهم در وزن تخصصی خودم سهمیه المپیک بگیرم

امیر مهدی‌زاده ملی‌پوش کاراته کشورمان گفت: می‌خواهم در وزن تخصصی خودم (-۶۰ کیلوگرم) سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کنم.

به گزارش کاراته نیوز امیر مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط آمادگی خود پیش از اعزام به رقابت‌های کاراته وان ترکیه اظهار داشت: اردوی ۱۰ روزه تیم ملی کاراته روز گذشته به پایان رسید و در این یکی، دو روز هم شرایط خوب خود را حفظ می‌کنم تا با بهترین فرم به رقابت‌های کاراته وان ترکیه اعزام شوم. ما پیش از هر مسابقاتی تمرینات را طبق برنامه کادرفنی پیگیری کرده و همیشه با آمادگی کامل در پیکار‌های بین‌المللی حضور پیدا می‌کنیم.

وی در خصوص عملکرد دور از انتظار در چند رقابت اخیر تصریح کرد: من یک وزن بالاتر آمدم و تمام حریفان حدود ۸، ۹ کیلوگرم از من سنگین‌تر بودند و به همین خاطر طول می‌کشید تا بتوانم در وزن جدید جا بیفتم و قبول دارم توقعات از من بیشتر بود.

ملی‌پوش کاراته ادامه داد: تصمیم گرفتم به وزن تخصصی خودم (-۶۰ کیلوگرم) برگردم تا بتوانم در رقابت‌های پیش رو امتیازات المپیکی را جمع کنم و به کمک خدا یکی از المپین‌های کاراته ایران باشم.

مهدی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و انگیزه زیادی برای کاراته وان ترکیه دارم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را در این میدان بزرگ داشته باشم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا